نیک آهنگ کوثر، در مطلبی تحت عنوان "سوژه ای به نام «نعیمه اشراقی»" نوشت: «وقتی جماعتی سعی می‌کنند خمینی را نماد پاکی و خوبی و احترام به ایران‌زمین معرفی کنند، دردم می‌گیرد. مانده‌ام معطل که آیا نوادگان خمینی می‌دانند پدربزرگ‌شان چه گلی بر سر این سرزمین زده است یا نه؟ احتمالا اگر هم بدانند، به خاطر بهره‌گیری از منافع اسمی "امام" سکوت می‌کنند. بالاخره نوه امام بودن منافعی دارد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا این خاندان، به غفلت نخورند.»!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛، نیک آهنگ کوثر گرداننده و نویسنده فراری «خودنویس» ، اینبار پای خود را از گلیمش فراتر گذاشته و با مستمسک قرار دادن اقدامات ناسره نوه ایشان ادامه می دهد: «شاید بزرگ‌ترین راه خمینی‌زدایی، آزاد گذاشتن نوه‌های او برای نوشتن پشت پرده "بیت امام" باشد. چه کسانی بهتر از خانواده خمینی می‌توانند واقعیت‌های نادانسته را رو کنند؟»!

در این میان شایسته است تا به نوادگان و بازماندگان امام راحل عظیم الشان توصیه نمود که نباید با اعمال و گفتار نادرستشان، آب به آسیاب دشمنان اسلام و انقلاب ریخته و موجبات خوشنودی اپوزیسیون خارج نشین را فراهم آورند، چه آنکه وظیفه فزرندان بزرگان بالاخص در دوران پس از حیاتشان، به منظور حفظ و حراست از مرام و منش ایشان سنگین تر خواهد بود.