نماینده مردم قائمشهر خطاب به رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی نزول داشته‌اید، در بحث هسته‌ای وادادگی به خرج داده‌اید، در انتصابات فتنه‌گران را حاکم کرده‌اید و در ملاقات هیأت اروپایی با عناصر فتنه نیز هیچ جای دفاعی برای شما نمانده است؛ بفرمایید دولت شما در چه بخشی موفق عمل کرده است؟

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از دولت بهار، کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه سوم اردیبهشت در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی، ضمن تبریک روز کارگر و معلم و نیز سالروز تأسیس سپاه پاسداران در مورد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: پس از افتضاحات توزیع سبد کالا که موجب خدشه دار شدن عزت ملی ما شد، دولت نه تنها از آن عبرت نگرفته بلکه در مورد هدفمندی نیز به همان شیوه عمل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هر ناظر بی‌طرفی دولت را بسیار بی‌تدبیر و ناکارآمد تلقی می‌کند، اظهار کرد: دولت باید خود را پاسخگو بداند.
علیپور ادامه داد:‌ دولت بداند که محبوبیتش بسیار کاهش یافته است؛ دولت باید نگاهش به داخل باشد نه به آن سوی مرزها. خارجی‌ها هیچگاه خیرخواه دولت ما نخواهند بود.
وی با دعوت از دولت برای صادق بودن با مردم گفت: اشتباهات فاحش دولت در عرصه سیاست خارجی موجب شد که امروز آمریکایی‌ها با پررویی مانع حضور نماینده ایران در سازمان ملل شوند چرا که وادادگی موجب جسارت بیشتر دشمن می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت تجدید نظر دولت در روند وادادگی خود در عرصه دیپلماسی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت:‌سیاست‌های دولت در قبال دانشگاه‌ها بسیار نگران‌کننده است چراکه در حال حاکم کردن افراد خشونت‌طلب و مرتبط با فتنه بر سرنوشت علم و دانش کشور است.
نماینده مردم قائمشهر خطاب به رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی نزول داشته‌اید، در بحث هسته‌ای وادادگی به خرج داده‌اید، در انتصابات فتنه‌گران را حاکم کرده‌اید و در ملاقات هیأت اروپایی با عناصر فتنه نیز هیچ جای دفاعی برای شما نمانده است؛ بفرمایید دولت شما در چه بخشی موفق عمل کرده است؟
وی افزود: قرار بود صد روزه موفق شوید اما امروز رکود در تولید موجب افزایش بیکاری شده است؛ نیازمندان به وام‌های خرد و کلان نیازمندتر شده‌اند.
علیپور با ابراز امیدواری نسبت به برطرف شدن تشتت تیم اقتصادی دولت گفت: معوقات بانکی امروز به 80 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که افراد عادی برای وام‌های دو یا سه میلیونی به نمایندگان مراجعه می‌کنند.
وی در مورد مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: در استان مازندران پروژه‌ها تعطیل است و مردم می‌پرسند آیا دولت قصد کار کردن ندارد؟ چرا بیمارستان‌های فرسوده بازسازی نمی‌شود و کمترین امکانات لازم به آنها اختصاص داده نمی‌شود؟
نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: مردم می‌پرسند آیا تیم اقتصادی دولت توان درآمدزایی بیشتر در استان مازندران ندارد؟ مگر سال مدیریت جهادی نیست؟ پس چرا مدیران استان در خواب زمستانی هستند؟
وی با اشاره به تعطیل بودن بخشی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های فرعی میان شهرهای استان گفت: ‌چه زمانی به مشکلات نساجی، کارخانه کک‌سازی و زغال‌سنگ رسیدگی خواهد شد؟
وی با اشاره به فقدان اسکله و فرهنگسرا در شهرهای استان تصریح کرد: از دولت می‌‌خواهیم نسبت به رفع نگرانی حقوق بازنشستگان و توجه بیشتر به شهرک‌های صنعتی، برقراری خط کشتیرانی و پرداخت خسارت به کشاورزان و باغداران بابت برف اخیر اقدام لازم را انجام دهد.