در حین سخنرانی لاریجانی یکی از حاضران در مراسم نسبت به بالابردن تصویری از مرحوم کردان اقدام کرد که با هدایت مسوولان برقراری نظم از جلسه خارج شد.

همزمان با برگزاری مراسم سالگرد مرحوم دامادی نماینده دوره های پیشین مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری که با حضور پرشمار شهروندان ساروی و برخی از مدیران استان برگزار شد ، رییس مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

دوازدهمین سالگرد عزت الله دامادی نماینده فقید مردم ساری

این مراسم و سخنرانی رییس مجلس حاشیه های جالبی داشته است که سایت شمال نیوز برخی از این حاشیه ها را منعکس کرده است:

* محمد دامادی فرزند مرحوم عزت الله دامادی و یکی از نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی زمانی که به سخنرانی و ادای خوش‌آمدگویی به روی سن رفت با قطعی میکروفن مراسم مواجه شد.
این قطعی در حالی بود که برق مسجد جامع وصل بود.
* دامادی گفت: صدای من به قدر کافی رسا است و می‌توانم داد بزنم اما برای سخنرانی آقای لاریجانی میکروفن را وصل کنید.
صدای میکروفن تا پایان سخنرانی دامادی قطع بود.
* علی لاریجانی نیز زمانی که برای سخنرانی به روی سن رفت، گفت: صدای من به اندازه دامادی رسا نیست و میکروفن باید وصل باشد.
چند بار نیز حین سخنرانی علی لاریجانی میکروفن به مدت چند ثانیه قطع شده بود.
* در حین سخنرانی لاریجانی یکی از حاضران در مراسم نسبت به بالابردن تصویری از مرحوم کردان اقدام کرد که با هدایت مسوولان برقراری نظم از جلسه خارج شد.
* یکی دیگر از نقاط جالب توجه حضور پرتعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی بود که از فرصت برگزاری مراسم جتاهداف انتخاباتی خود استفاده می کردند.
* بازدید بدنی از حاضران در مراسم از نکات قابل توجه ای بود که مورد اعتراض دامادی در زمان سخنرانی و نیز دیگر شرکت کنندگان قرار گرفت.
* از میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران قاسم احمدی لاشکی ، نیاز آذری، ناصری، حسینی، علیپور و شجاعی در این مراسم حضور داشتند.
* لبخند شجاعی نماینده ساری در طی سخنان دامادی که با صدای بلند وبدون بلندگو انجام شد مشهود بود .