در پي كشف ستاد عمليات رواني و شايعه پراكني ميرحسين موسوي در يكي از برج هاي متعلق به يكي از آقازاده هاي معروف، نحوه ارتباط تشكيلاتي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي با بي بي سي فارسي لو رفت.

به گزارش خبرنامه دانشجويان ايران پس از كشف مكان اصلي ستاد جنگ و عمليات رواني ميرحسين موسوي در برج 10طبقه اي واقع در قيطريه، شواهد و اطلاعات بسياري در مورد ارتباط تنگاتنگ تشكيلاتي ستاد موسوي با بي بي سي فارسي به دست آمد.

براساس اين گزارش، در ستاد مستقر در اين برج 10طبقه كه متعلق به «م.ه» است، استوديوي ضبط برنامه هاي انتخاباتي كشف شد كه متعلق به شبكه بي بي سي فارسي بوده و از اين مكان برنامه هاي مكرر تلويزيوني براي پخش در اين شبكه ضبط مي شده است.

لازم به ذكر است، مديريت ستاد عمليات رواني مذكور را

«م - الف» از اعضاي اصلي حزب مشاركت برعهده داشته است.

ارتباط تشكيلاتي بي بي سي فارسي با ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي آنجا عميق تر مي شود كه بدانيم سردبيري اين شبكه تلويزيوني كه با مصوبه مستقيم مجلس انگليس آغاز به كار كرد را فردي به نام «علي اصغر رمضان پور» برعهده دارد كه وي معاون فرهنگي عطاءالله مهاجراني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت خاتمي بود.

گفتني است، اعضاي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب به عنوان احزاب دوقلوي حامي ميرحسين موسوي، در ايام پيش از آغاز تبليغات انتخاباتي در جلسات محفلي خود با اشاره به قطعيت حمايت بي بي سي فارسي از كانديداي متبوع خود، اذعان مي كردند كه با توجه به ذهنيت منفي ايرانيان نسبت به دولت انگليس و رسانه دولتي بي بي سي، بايستي اين حمايت به صورت غيرمستقيم و حرفه اي انجام شود، اما شكست قاطع اين كانديدا در انتخابات و راي 25ميليوني مردم به رقيب وي، موجب شد كه رسانه مذكور با زيرپا نهادن اصول حرفه اي رسانه اي، به صورت مستقيم وارد گود شده و قسمتي از برنامه هاي پيش بيني شده اغتشاشگران و طرفداران انقلاب مخملي را راسا به دوش بكشد كه البته ناموفق بود