مجری هتاک و بدسابقه سیما در مسیر بازگشت به تلویزیون قرار گرفته است.«فرزاد حسنی» که پیش از این ضمن ظاهر شدن در نقش یک شومن، پروژه لمپنیزه کردن برنامه های زنده تلویزیونی را اجرا می کرد، قرار است پس از فشار بی سابقه ای که به سیما وارد شده دوباره در نقش مجری برنامه های زنده تلویزیونی ظاهر شود!

گزارشات واصله حکایت از آن دارد که نامبرده قرار است با مجری گری برنامه زنده تحویل سال نو در شبکه سوم سیما پروژه بازگشت راکلید بزند.

گفتنی است فرزاد حسنی چند سال پیش، پس از هتاکی علیه فرمانده نیروی انتظامی تهران و حمایت از مانکنهای خیابانی (آنهم روی آنتن زنده شبکه 3) از این شبکه اخراج شد. هرچند متاسفانه نامبرده در تمام ایام اخراج از شبکه سراسری «سه»، توانسته بود با استفاده از رانتهای پیدا و پنهان در مسند مجری گری شبکه جام جم و چند شبکه رادیویی به کار خود ادامه دهد. اما ظاهرا جریان خاصی اصرار در به کارگیری عناصر بدسابقه در شبکه های سراسری دارد!

یادآوری این نکته نیز ضروری است که پربیننده ترین ساعات پخش سیمای جمهوری اسلامی، لحظات تحویل سال نو بوده و متاسفانه در سالهای گذشته نیز مردم متدین ایران شاهد حضور عناصر معلوم الحال و بدسابقه در برنامه زنده تحویل سال بوده اند. به هرحال صراط نیوز امیدوار است ریاست محترم سازمان صدا و سیما که چهره ای خدوم و حزب اللهی محسوب می شوند، پس از آگاهی از این ماجرا جلوی بازگشت این مجری بدسابقه را بگیرند.