در این دیدار همچنین یکی از مشاوران "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت. به گفته این منابع دیدار مذکور در منزل وزیر خارجه عربستان در یکی از مناطق پاریس در ساعات پایانی شنبه شب برگزار شد. در این نشست موضوعات هسته ای ایران، بحران سوریه، اوضاع عراق و همچنین نقش ریاض در اجرای توافقات دو طرف سعودی و صهیونیستی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار، "سعود الفیصل" وزیر خارجه عربستان دو شب گذشته در پاریس با یک مقام امنیتی بلندپایه صهیونیستی نشستی را برگزار کرد.

در این دیدار همچنین یکی از مشاوران "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت. به گفته این منابع دیدار مذکور در منزل وزیر خارجه عربستان در یکی از مناطق پاریس در ساعات پایانی شنبه شب برگزار شد.

المنار در پایان به نقل از این منابع نوشت: "سعود الفیصل" مهندس روابط صهیونیستی- سعودی است و عضو آن دسته از شاهزادگان سعودی است که بر گزینه ترور برای رسیدن به منافع و اهداف خود و همچنین خدمت به توطئه های بیگانگان علیه ملت های عربی و اسلامی تکیه می کند.

این در حالی است که "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان و داماد "سعود الفیصل" هم از همان جریان مذکور است که البته این جریان برای تقویت روابط امنیتی و نظامی بین ریاض و تل آویو بسیار تلاش دارد.

در همین حال در ادامه روابط گرم و محرمانه مقامات صهیونیستی و سعودی، منابع آگاه خاطر نشان کردند که در اوایل سال جاری میلادی نشست مشترکی میان مسئولان امنیتی دو طرف اسرائیلی و عربستانی برگزار شد.

در این نشست موضوعات هسته ای ایران، بحران سوریه، اوضاع عراق و همچنین نقش ریاض در اجرای توافقات دو طرف سعودی و صهیونیستی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین اخیرا منابع خبری اعلام کردند: سران آل سعود در تلاش هستند تا بین رژیم صهیونیستی و سران عرب ائتلافی علیه منافع ملت های عربی و اسلامی ایجاد نمایند.