نماینده مردم دشتستان در مجلس از نامه ۹۰ نماینده مجلس به رئیس جمهور برای پرداخت معوقات ایثارگران و آزادگان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه جمعه در آیین تجلیل از آزادگان دشتستان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سربلند به کشور اظهار داشت: این نشست به منظور دیدار صمیمی با خانواده‌های آزادگان و شنیدن مشکلات و پیشنهادات آنها برگزار شده و امیدواریم خداوند به ما توانی عطا فرماید تا بتوانیم همیشه خدمتگزار این قشر شریف باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات ما نباید کلیشه‌ای وبدون خروجی باشد بلکه باید با هم‌اندیشی راهکارهایی پیدا کنیم تا مشکلات قشری که جامعه مدیون خدمات آنهاست برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای حل مشکلات ایثارگران قبل از اینکه وظیفه باشد، ضرورت است ابراز داشت: غفلت از سختی‌ها و مشکلات این عزیزان عذاب خداوند را در پی خواهد داشت و مسئولانی که برای رسیدگی به رزمندگان و ایثارگران همه تلاش خود را به کار نگیرند خداوند به‌راحتی از کم‌کاری آنها چشم‌پوشی نخواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مسئول بودن مقام و منزلتی نیست که انسان با آن ژست گرفته و متکبر شود بلکه لبه پرتگاهی است که در صورت انجام ندادن وظیفه شرمندگی در برابر مردم و خداوند را در پی خواهد داشت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته پرکار مجلس و جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت گفت: برخی از وزرا ناراحتی‌هایی از تخریب‌ها و هجمه‌های به‌وجود آمده علیه خود داشتند که به آنها گفتم اگر نیت و کارهای ما برای خداوند باشد نباید از این تخریب و صحبت‌های مخالف واهمه‌ای داشته باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور اضافه کرد: رفتارهای مخالفان گاهی برای انسان خیر است و شر انسان زمانی است که فرد مشکل‌دار و محرومی به درب اتاق ما مراجعه کند و نتواند به ما دسترسی داشته باشد و ما نیز نتوانیم درد و مشکل او را احساس کنیم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: هفته گذشته نامه‌ای با امضای ۹۰ نفر از نمایندگان مردم تهیه کرده و به رئیس جمهور دادیم تا در پرداخت معوقات ایثارگران و آزادگان تسریع شود و امیدواریم در نیمه دوم امسال با توجه به استقرار دولت جدید شاهد تحقق این امر باشیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به تشریح اقدامات صورت گرفته درباره آماده‌سازی طرح جامع خدمات ایثارگران و همچنین برگشت هزینه‌های درمانی آنها به بنیادشهید پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها پس از مدت‌ها کارشناسی آماده و به مجلس ارائه شده و نمایندگان دیگری نیز آن را امضا کرده‌اند که با تصویب آن بسیاری از مشکلات این قشر برطرف خواهد شد.

در پایان این مراسم، هدایایی به خانواده‌های مدعوین اهدا شده و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.