صادق خرازی گفت: ندا تمام تلاش خود را می کند که انحراف از کشور رخت بربندد و این انحراف را در وجود احمدی نژادیسم به عنوان یک فرهنگ می بیند. ما می خواهیم که خط انحراف از کشور برود ولو خون بخواهد!!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ سید محمد صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در اولین همایش تشکیلاتی این حزب گفت: ندا تمام تلاش خود را می کند که انحراف از کشور رخت بربندد و این انحراف را در وجود احمدی‌نژادیسم به عنوان یک فرهنگ می‌بیند. ما می‌خواهیم که خط انحراف از کشور برود ولو خون بخواهد.
وی با بیان اینکه از برگزاری کنگره در اسفندماه تا به امروز گام های بزرگی برداشتیم تاکید کرد: باید کارهایی که در مرکز شهرستانها ایجاد می شود را به یکدیگر پیوند دهیم و فضای درک متقابل را توسعه بخشیم.
خرازی تاکید کرد: اگر بخواهیم کارهای بزرگ کنیم ناچاریم که وارد متن شویم. متاسفانه جامعه ایرانی به حاشیه ها زیاد توجه می کند و اگر وارد متن شویم باید گامهای بزرگی را برداریم امروز دوران شفافیت است اگر اشتباهی داریم باید حل کنیم و این اشتباهات را در این جلسات هم اندیشی مرتفع سازیم.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: تجلی رسیدن به کار مشترک و درک مشترک این است که می خواهیم هم اندیشی کنیم. امروز خوب است فکر کنیم که ندا در کجای جغرافیای سیاسی ایران قرار دارد.
خرازی خاطرنشان کرد: باید ببینیم که آیا قصد ندا این است که در جامعه تحول ایجاد کند یا تنها به کسب قدرت بیاندیشد یا به آموزش و شکل گرفتن جوانان پرانرژی مبادرت ورزد یا اینکه به تحقق آرمانهای این سرزمین اهتمام کند.
خرازی گفت: هدف ما این است که یک گام مشترک برداریم که در راستای منافع خود تاثیر باشیم و بخش اصلاح طلبی را تعیین کنیم و از سطوح مختلف جامعه استفاده ببریم. در این راستا باید از خودمان بگذریم.
وی تصریح کرد: ما با کسی درگیر نمی شویم. حزب ندا راه خود را می رود. اگر عده ای می خواهند از ندا عبور کنند مشکلی نیست اما ندا از اصلاحات عبور نمی کند چون به باورهای اصلاح طلبی عینی و واقعی که مد نظر امام بوده است اعتقاد دارد و به باورمندی به دو عنصر اساسی یعنی باور به اعتقادات دینی و مردمی و تشخص و احترام به دیگران معتقد است.
برای زدودن خط تفکر احمدی‌نژادیسم تلاش می‌کنیم ولو خون بخواهد
خرازی تاکید کرد: ما نمی توانیم وسط بازی کنیم. گذشت آن زمانی که با ادبیات بخواهیم جامعه را فریب دهیم زیرا مردم ما را رصد می کنند. نمی توانیم با مبانی تند وغیر ارزشی که برخی مدعیان اصولگرایی داعیه آن را دارند تفاهم کنیم.
وی گفت: ندا تمام تلاش خود را می کند که انحراف از کشور رخت بربندد و این انحراف را در وجود احمدی نژادیسم به عنوان یک فرهنگ می بیند. ما می خواهیم که خط انحراف از کشور برود ولو خون بخواهد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: بسیاری از فضیلت های جامعه توسط این جریان فکری ضربه خورده است و باید در مقابل تفکری که بخواهد این چنین در جامعه رشد بکند بیداری کرد.
وی گفت: مهمترین نقش ما عبور از هم نیست بلکه باید تفکر انحرافی و تفکر کسانی که باور به مبانی رهبری دارند را از یکدیگر تفکیک و مشخص کنیم.
خرازی گفت: برخی به نام دین، دین و امان مردم را ستاندند. یکی از گامهای ما در انتخابات این است که تکلیف خود را و جامعه را با این انحراف مشخص کنیم.
وی مهمترین قدرت ندا را تاثیرگذاری در جامعه دانست و گفت: نباید تنها منتظر به قدرت رسیدن باشیم، امروز نیروهای ندا در استانها لایق مدیریت هستند و ظرفیت های بسیار بزرگی دارند و گفتمان ندا که همان گفتمان اصلاحات است گفتمان اصیل انقلاب است.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه ما از دولت به صورت مشروط حمایت می کنیم، افزود: ما این دولت را اصلاح طلب نمی دانیم اما معتقدیم گامهای دولت در بستر داخلی گامهای مهمی است که هر جریانی که به قدرت می رسید چاره ای جز حرکت در آن نداشتیم.
دلواپسی دامی جز برای فریب مردم ایران نیست
وی تصریح کرد: شرط ما شرط بلاغ است و تا زمانی که دولت به رای مردم و تعهدات خود باور داشته باشد ما از آن حمایت می کنیم.
خرازی گفت: تمام جریان سیاسی باید به این فهم برسد که اگر دولت در برخی جاها کوتاه می آید برای رفع مشکلات کشور است.
وی گفت: امروز دلواپستان دلواپس چه چیزی هستند؟ جامعه ما درک می کند و می داند که دلواپسی دامی جز برای فریب مردم ایران نیست. آنها هنوز در اشتباه هستند و نمی دانند که مردم در چشمه آگاهی اند وهیچ کسی و هیچ جریانی و حزبی نمی تواند با این مردم با عنوان ولی امر صحبت کند.
خرازی ادامه داد: قانون اساسی، ولی امر را مشخص کرده است و هیچ جریان سیاسی نمی تواند پای خود را در کفش رهبری کند.
وی گفت: اصلاح طلبی ملتزم و باورمند به نقش متعالی و عالی رهبری در ایران است و در ذهن و قلب جناب آقای خاتمی هم همین باور وجود دارد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: کسانی که باعث شدند در جامعه افتراق زیاد بشود خدمت به آرمانهای مردم نمی کند و تصور می کنند با دروغ می توانند شخصیت های انقلاب را بگیرند اما بدانند که اشتباه می کنند. امیدواریم این معضلات از جامعه مرتفع شود.
خرازی گفت: ما در انتخابات شرکت می کنیم چون حس می کنیم مسئولیت داریم و باید گامهای مستحکمی برداریم و هم بر روی دشمن ندا هم بر روی دوستان ندا که توانمند هستند باید سرمایه گذاری کنیم حتی اگر رای نیاورند و هم بر روی کسانی که نزدیک به اندیشه ندا هستند حمایت می کنیم.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پایان گفت: همه باید در چارچوب منویات حزب برای آینده بیندیشند. هیچ گلی زیباتر از گل ندا در صحنه سیاسی ایران نیست. قدر خودمان را بدانیم و بدانیم می توانیم با گامهای بلندمان این مسئولیت بزرگ را پاسداری کنیم.(+)

"Our President, analytical news site"