احتمال دارد، ارتش آمریکا هواپیمای مسافربری بوئینک 370 مالزیایی را هدف قرار داده و سرنگون کرده باشد، و اکنون برای سرپوش گذاشتن بر این حادثه تلاش می کند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، در پی ناپدید شدن هواپیمای مسافربری بوئینک 370 مالزیایی، تاکنون نظریه های مختلف وعجیب وغریبی در باره گم شدن این هواپیما داده شده است. از جمله این نظریه ها احتمال ربوده شدن هواپیما و هدایت آن به افغانستان تا نظریه احتمال ربودن آن بوسیله موجودات فضایی است.
در راستای این نظریه ها روزنامه "هافینگتون پست"، روز چهارشنبه، نوشت احتمال دارد، ارتش آمریکا این هواپیما را هدف قرار داده و سرنگون کرده باشد، و اکنون برای سرپوش گذاشتن بر این حادثه تلاش می کند.
این روزنامه به نقل از جان چاکمن، صاحب نظریه جدید که در شرکت های بزرگ نفتی مشغول به کار بوده، نوشت: احتمال دارد این هواپیما توسط ایالات متحده آمریکا به اشتباه یا عمدا، هدف گرفته شده باشد.
چاکمن در مقاله خود گفته است که آثار باقی مانده هواپیما را می توان در عمق چهار مایلی زیر سطح دریا پیدا کرد. در سطحی که به عقیده او بسیار خطرناک است و رسیدن جستجو گران به آن نقطه بسیار بعید به نظر می آید به همین دلیل واشنگتن اطمینان کامل دارد که شواهد فیزیکی همچنان مخفی خواهد ماند".
وی در مقاله اش می افزاید:" دلیل قاطعی برای نظریه ام ندارم اما با توجه به اینکه آمریکا پیشتر به اشتباه هواپیماهای غیر نظامی را هدف قرار داده بود بنابراین دور از ذهن نیست که اینبار نیز بوئینگ مسافربری مالزی را هدف قرار داده باشد.
وی افزود: "من هیچ نظری در باره اینکه چه کسی دستگاه های ارتباطی هواپیما را از کار انداخته و هواپیما را به سطح بسیار پایین آورده ندارم. آیا خلبان یا رباینده ای آن را از کار انداخته نمی دانم، اما خوب میدانم که این حادثه نمی تواند دور از چشم شبکه های تجسسی ارتش آمریکا اتفاق افتاده باشد".