قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه کروبی تمایل دارد که بازگردد، گفت:‌ میر‌حسین بر نمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است.

اسدالله بادامچیان جمعه‌ شب در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.

وی افزود: عسکراولادی به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دورانی که به قول خود وی عمرش مانند آفتاب لب بام است اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.

بادامچیان ادامه داد: عسکراولادی، موسوی و کروبی را سر فتنه نمی‌داند و اعتقاد دارد اگر این افراد بزرگ شوند در راستای اهداف آمریکا است که می‌خواهد برای مخالفت‌ها رهبران کاریزماتیک بتراشد.

این مسئول اضافه کرد: برخی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسکراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.

به گفته وی، عسکراولادی اعتقاد دارد سران فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و موسوی و کروبی «مفتون» به معنای بازی‌خورده و بهتر بگوییم «بازیچه» شده‌اند.

بادامچیان تصریح کرد: اگر فضای بازگشت این افراد مشکل شود ناخواسته در راستای منافع استکبار حرکت کرده‌ایم و عسکر‌اولادی فضایی باز کرده که این افراد اگر می‌خواهند به آغوش نظام بازگردند بتوانند این کار را انجام دهند.

به اعتقاد بادامچیان، اینکه طرفداران آقای احمدی‌نژاد می‌گویند «بگو بگوهای» نمایندگان باعث پخش فیلم از طرف رئیس جمهور شد حرف درستی نیست!!!! چرا که احمدی‌نژاد صبح همان روز معاون خود لطف‌الله فروزنده را به مجلس فرستاده و گفته بود قصد دارد چنین فیلمی را پخش کند!!!

وی اضافه کرد: این نوار از هفته قبل پر شده و آماده بود و تحریک لاریجانی و نمایندگان باعث این حرکت نشد بلکه احمدی‌نژاد بود که «بگم بگم» را آغاز کرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: اصلاح‌طلبان امید چندانی به انتخابات ریاست جمهوری ندارند و افتراقات بسیاری بین خودشان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: آقای عارف گفته من از طرف اصلاح‌طلبان کاندیدا نمی‌شوم، اما آنها می‌توانند مرا حمایت کنند که این امر به معنای آن است که عارف می‌داند مردم دیگر به اصلاح‌طلبان اقبال ندارند.

بادامچیان عنوان کرد: در میان اصلاح‌طلبان برخی تندروها قائل به تحریم انتخابات هستند، یک بخش می‌گوید کسی مانند میرحسین موسوی پیدا کنیم و حتی اگر رد صلاحیت شد به وی رای بدهیم، عده‌ای از آنها نیز معتقد هستند باید از یک چهره اصولگرای معتدل حمایت کرد.

این مسئول گفت: گروه دیگری از اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند نه تحریم نه شرکت بلکه بی‌تفاوتی پیش بگیریم، یک بخش می‌گویند به جریان معتدل اصلاحات مانند عارف رای بدهیم و دست آخر بخشی نیز اعتقاد دارند که باید کار را به خود بدنه واگذار کرد که هر کس می‌خواهد شرکت کند یا نکند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: جریان انحرافی که امکانات مالی و رسانه‌ای دارد و با برخی از مدیران میانی دولت در ارتباط است، در موارد بسیاری با اصلاح‌طلبان همراهی می‌کند و برای انتخابات برنامه دارد!!!

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل کثرت نامزدها پیچیده‌تر است و استکبار نیز امید دارد که بتواند آب را گل‌آلود کرده و جریانات مشابه سال 88 را تکرار کند.

بادامچیان یادآور شد: در میان اصولگرایان هنوز تفرق وجود دارد چنانکه ولایتی، قالیباف و حداد عادل جریان سه نفره ایجاد کرده‌اند و البته معلوم نیست اگر سه نفر با یکدیگر برابر هستند چرا نام آن را دو به علاوه یک گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ولایتی در میان روحانیت محبوب‌تر است و اگر این جریان به مرحله نهایی برسد بر دو فرد دیگر برتری ذاتی دارد.