محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت‌وزیران، در جمع خبرنگاران گفت:براساس مصوبه هیئت‌وزیران مصطفی سالاری استاندار بوشهر و مرتضی روزبه استاندار قزوین شدند.

وی اظهار داشت: موضوع دیگر مورد بررسی در جلسه این هفته هیات دولت، هماهنگی‌ها برای ارائه لایحه بودجه سال 1393 به مجلس بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه بودجه قبل از اتمام مهلت قانونی آماده شده است گفت: به دلیل همزمانی 15 آذر با روز تعطیل رسمی، لایحه روز 17 آذر به مجلس ارائه می‌شود.

وی درباره نامه احمد‌ی‌نژاد مبنی بر مناظره با آقای رئیس‌جمهور اظهار داشت: رسانه‌هایی که این مطلب را منتشر کردند کار درستی بود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس‌جهور در گزارش ۱۰۰ روزه به مردم به آمار و ارقامی استناد کردند که مراجع رسمی کشور مثل مرکز آمار بیان کرده بودند.

نوبخت گفت: رئیس مرکز آمار جهت دفاع از صحت ارقام که توسط رئیس‌جمهور اعلام شد مصاحبه‌ای را انجام دادند و در واقع این رئیس مرکز همان مدیری است که در دولت قبل فعال بود و از همکاران آقای احمدی‌نژاد محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: هیچ اشکالی وجود ندارد و اگر تردیدی وجود دارند می‌توانند به همان مرکز و همکاران خود رجوع کنند و مستندات آن را بیشتر دریافت کنند.
منبع: فارس