وکیل‌مدافع خانواده «مه‌آفرید امیرخسروی» از رییس سازمان صدا و سیما تقاضا کرد که تصاویر مراسم اعدام موکلش را پخش کند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛غلامعلی ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از انتشار خبر اعدام موکلش بارها از سوی مردم مورد سئوال قرار گرفته است، از نحوه انعکاس مطالب مرتبط با گروه امیرمنصور آریا و مه آفرید امیرخسروی از ابتدای محاکمه تا اجرای حکم از سوی صدا و سیما انتقاد کرد و افزود: به عنوان وکیل‌مدافع خانواده امیرخسروی از آقای ضرغامی می‌خواهم که نسبت به انتشار فیلم مراسم اعدام امیرخسروی اقدام کنند.

وی بیان کرد: از رییس سازمان صدا و سیما درخواست می‌کنم که به منظور رفع ابهامات و اطلاع‌رسانی صحیح به افکار عمومی، فرصتی در اختیار اینجانب قرار داده شود تا توضیحات لازم را برای اطلاع هموطنانم در رسانه ملی ارایه کنم.

این در حالیست که حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز دوشنبه - 19 خرداد ماه - در نشست خبری در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود علنی بودن دادگاه‌های گروه امیرمنصور آریا حکم اعدام مه آفرید امیرخسروی متهم ردیف اول آن بی سر و صدا و غیرعلنی اجرا شد، گفت: دادگاه با اجرا خیلی متفاوت است. در این زمینه هم آنطور که من از دادستان شنیدم گفتند که محکوم با هر دو خانوده خود ملاقات کرده است. وی اظهار کرد: گاهی اوقات محکوم خودش به خانواده‌اش خبر نمی‌دهد، هر چند معمولا این کار انجام می‌شود، البته این توقع بجاست ولی الزام قانونی در این زمینه وجود ندارد. چنانچه بسیاری از احکام دیگر هم اجرا می‌شود و شما مطلع نمی‌شوید، اما در این مورد ممکن است چون حساسیت وجود داشته این توقع ایجاد شود.