پروفسور حميد مولانا ، راهپيمايي مردم ايران در روز چهارشنبه و خلق حماسه‌اي ديگر را در تاريخ انقلاب و جهان كم‌نظير دانست.

 وی گفت: نزديك به چهار تا پنج ميليون نفر به خيابان‌هاي تهران آمدند كه طبق آمار‌ها حتي از راهپيماي 22 بهمن سال گذشته كه نزديك به سه ميليون و ششصد هزار نفر در آن شركت كردند، هم بيشتر بود.

 

*راهپيمايي بزرگترين «رسانه سنتي» در ايران است .

 

مولانا با اشاره به راهپيمايي در ايران و قدرت تاثيرگذاري آن گفت: راهپيمايي بزرگترين رسانه سنتي در ايران است و من كشوري را سراغ ندارم كه حتي يك ميليون نفر هم در آن شركت كنند.

پروفسور مولانا در خصوص عكس‌العمل رسانه‌هاي غربي در قبال راهپيمايي حماسه‌ساز مردم تهران و سراسر كشور گفت: حضور مردم به قدري زياد بود كه خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي بيگانه كه هميشه موضعي ضد ايران داشته‌اند گيج شده بودند و نمي‌دانستند چگونه اخبار خود را انعكاس دهند.

مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور در ادامه گفت: من از حماقت رسانه‌هاي غربي تعجب مي‌كنم زيرا رسانه‌هايي مثل بي‌بي‌سي، صداي آمريكا، العربية و الجزيره با دروغ‌پردازي‌هايي كه عليه ايران كرده‌اند از اعتبارشان در نظر مردم كاسته شده‌ است.

وي ادامه داد: اين رسانه‌ها بايد بدانند كه ديگر مردم فريب اين مكرهاي آنها را نمي‌خورند.

 

* اقدامات دولت‌هاي غربي در قبال ايران ناشيانه و احمقانه است

 

پروفسور مولانا اقدامات دولتمردان آمريكا، انگليس و فرانسه را در قبال ايران ناشيانه و احمقانه دانست و گفت: اين كشورها با اين‌گونه كارها شرايط را براي خود سخت‌تر مي‌كنند.

اين مدرس دانشگاه‌هاي آمريكا با بيان خاطره‌اي گفت: در دي‌ماه سال 57 بود كه من در مورد پيروزي انقلاب ايران مي‌نوشتم اما همين دولتمردان آمريكايي از چاپ آن سرباز زدند.

وي در پايان با رد برخي ادعاهاي دروغين رسانه‌هاي غربي در خصوص راهپيمايي ديروز مردم ايران گفت: نبايد به حرف‌هايي كه اين رسانه‌ها مي‌زنند اهميت بدهيم بلكه بايد دنبال پيش‌برد كارهاي خود باشيم.