رادیو فردا: “فرزند مهدی کروبی می‌گوید که در دیدار با پدرش٬ آقای کروبی بار دیگر بر مهندسی آراء در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ تاکید کرده و افزوده است که از زمان فوت آیت‌الله خمینی٬ تمام انتخابات‌ها عملا مهندسی شده است.”

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از میدان ۷۲، رادیو فردا بیش از سه سال است بر سر قبری گریه می کند که در آن مرده ای نیست. همیشه می کوشد تا نام و یاد دو پیرمردِ لب گور را زنده نگه داشته و با این کار به نانی برسد. اما مردم بصیر، با مشارکت حداکثری در انتخابات ۹۲ باز همانند همیشه به دعوت مولایشان لبیک گفتند و از موسوی ها و کروبی ها و خاتمی ها گذشتند، اگرچه جماعت ۷ درصدی که از ترس رسوایی مجبور به استعفای عجولانه عارف شدند، امروز دل خوش باشند که رأی به روحانی رأی به اصلاحات بوده است! مردم به آن شیخ پیر دیگر هم که احراز نشد صلاحیتش نه گفتند و از حضور در انتخابات برای همدردی با او شانه خالی نکردند. این حضور یعنی هرچه بر آتش فتنه تقلب ۸۸ دمیدند، بادِ هوا شد و اگر کسی به تقلب معتقد می بود و عاقل هم می بود، مجدداً از سوراخ انتخابات و تقلب در آن گزیده نمی شد.

کروبی: خودِ من هم با تقلب در انتخابات دو بار رئیس مجلس شدم !

نکته جذاب، حرفهای این پیر مرد است که البته اگر بتوان به گفته های فرزندش اعتماد کرد و باز هم البته اگر بتوان به مطالب منتشره در رادیوی سازمان جاسوسی سیا، اعتماد داشت در دوران رجوع به کودکی اش و در “أرذَلُ العُمُر” خود گفته:

“فرزند مهدی کروبی می‌گوید که در دیدار با پدرش٬ آقای کروبی بار دیگر بر مهندسی آراء در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ تاکید کرده و افزوده است که از زمان فوت آیت‌الله خمینی٬ تمام انتخابات‌ها عملا مهندسی شده است.”

نکات قابل توجه از این افاضه جدید آنست که:

• رأی آوردن افرادی چون هاشمی رفسنجانی است با این گفته زیرسؤال برده می شود! وی که حداقل با همین انتخابات دو دوره رئیس جمهور ایران بوده و آبروی اندکِ چندین و چند ساله اش را بر سرشورش های خیابانی اراذل و اوباش در سال ۸۸ که بسیاری از اصلاح طلبان نیز به رهبری خاتمی در آن نقش فعال داشتند،گذاشت.
• دو دوره نیز خاتمی با همین انتخابات رییس جمهور شد! آیا اگر بپذیریم وی اصلاح طلب بوده و کروبی هم کاندیدای همان طیف بوده است، پس باید بپذیریم کروبی به امید تقلب از جانب همین جناح اصلاح طلب وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده؟
• کسی نیست به این آقا بگوید وقتی ایشان دو دوره رئیس مجلس شورای اسلامی بوده آیا خودش را نیز متهم به رأی آوردن با مهندسی آرا می کند؟
اگر کروبی معتقد به مهندسی آرا بود چرا دوباره نامزد می شد؟ آیا امیدوار بود که آرا را مهندسی خواهد کرد و بعد عده ای مهندس تر پیدا شده و به او رو دست زدند؟
و این حکایتِ اخبار رادیو فرداست! وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَشْتَرِی لَهْوَ الْحَدِیثِ لِیُضِلَّ عَن سَبِیلِ اللَّهِ بِغَیْرِ عِلْمٍ وَیَتَّخِذَهَا هُزُوًا أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ. و بعضی از مردم اند که داستان های سرگرم کننده را خریداری می کنند تا بی هیچ علمی {مردم را} از راه خدا گمراه سازند و آن را به استهزا بگیرند. برایشان عذابی خوارکننده خواهد بود. قرآن کریم