از 29 تئاتر قانونی در برلین 23 عدد آنها مدیر یهودی داشتند/ از مجموع 144 فیلم تولید شده، 119 عدد آنها توسط یهودیان نوشته شده/ خانواده روچیلد بطور مستقیم و غیر مستقیم، نیمی از سیستم مالی بین المللی را در اختیار دارند/ در انگلستان، اغلب رهبران و نمایندگان هر دو حزب ”کار“ و”محافظه کاران“ برای سفرهای تفریحی خود از کمک های مالی دولت اسراییل استفاده میکنند

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ دولت ایالات متحده آمریکا همواره و در سرتاسر جهان به عنوان اصلی ترین و بزرگترین متحد و حامی رژیم صهیونیستی شناخته شده است. پرسشی که پس از مواجهه ی با این حقیقت ذهن را درگیر میسازد این است که علت و ریشه ی این اتحاد و حمایت چیست؟ امریکا چه منافع، اولویت ها، و اهداف مشترکی با رژیم صهیونیستی دارد که دولتمردان وی را وادار میسازد از او حمایت کنند؟ نگاهی به عمق نفوذ صهیونیسم در لایه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای جامعه ی امریکا پاسخ این پرسش را در اختیار ما قرار می دهد:

مورخین، تسلط صهیونیست ها بر ایالات متحده در سال 1999 را با تسلط آنها بر جمهوری وایمار آلمان در سال 1929 مقایسه می کنند. در دهه ی 1920کل جمعیت یهودیان آلمان 1% از کل جمعیت آلمان بود اما در سال 1924 در پارلمان این کشور 25% سوسیال دموکرات ها یهودی بودند! آنها 57% از تجارت فلزات، 22% از تجارت غلات، و 39% از تجارت منسوجات را در اختیار داشتند. بیش از 50% از اعضای اتاق بازرگانی برلین را آنها تشکیل میدادند، و همچنین 1200 نفر از 1474 عضو بورس اوراق بهادار آلمان نیز آنان بودند. از 29 تئاتر قانونی در برلین 23 عدد آنها مدیر یهودی داشتند و در سال 1931 از مجموع 144 فیلم تولید شده، 119 عدد آنها توسط یهودیان نوشته شده و تهیه کنندگی 77 عدد دیگر نیز با آنان بود.

حال به هالیوود در سال 1999 نگاه کنید! می توان به راحتی گفت یهودیان صهیونیست کل صنعت فیلم در قبضه ی خود گرفته اند. همچنین صنعت اخبار و ارتباطات یک پادشاهی صهیونیستی است! از نیویورک تایمز تا حتی روزنامه های کاملا محلی و حتی شوهای رادیویی تحت مدیریت و تسلط صهیونیست ها هستند. (+)خبرگزاری های سی بی اس +، ان بی سی +، ای بی سی +، و سی ان ان +تحت کنترل صهیونیست ها قرار دارند. اگرچه هیچگاه اطلاعات دقیق و منسجمی از موقعیت مالی صهیونیست‌ها در امریکا و نسبت ثروت آنان در مقایسه با کل ثروت امریکا در دست نبوده است [به طوری که پیدا کردن اطلاعات درباره ثروت واقعی و عمق تاثیر و نفوذ صهیونیست ها در ایالات متحده نیاز به متد خاصی دارد! + ] اما با نگاهی اجمالی به برخی منابع می توان دریافت که صهیونیسم به حدی از لحاظ ثروت قدرتمند شده است که اگر بگوییم اقتصاد جهان در مشت صهیونیسم می چرخد اغراق نکرده ایم.

به عنوان نمونه بانک بزرگ راتسچیلدز یا روچیلد (Rothschilds) که از خانواده‌ی قدرتمند و متمول مایر امشل راتسچیلدز در دهه 1760 به یادگار مانده است یکی از بزرگترین و اصلی ترین بانک های گرداننده نظام پولی امریکا محسوب می شود. خاندان روچیلد، خانواده ای اصالتا یهودی و از حامیان اصلی تشکیل دولت اسرائیل بوده اند و سیطره آن‌ها بر سیستم اقتصادی جهان تا امروز ادامه داشته است. بسیاری از بانک های معتبر اروپایی و آمریکایی در گروه بانک‌های خاندان روچیلد قرار دارند که همگی در نهایت با تعهد به حمایت از صهیونیسم و دولت برآمده از آن در حال فعالیت هستند و از جمله تامین کنندگان مالی این رژیم از ابتدا تاکنون بوده اند. بانک ها گروه روچیلد در کشورهای مختلف اما با هدفی مشترک در حال فعالیت هستند. خانواده روچیلد بطور مستقیم و غیر مستقیم، نیمی از سیستم مالی بین المللی را در اختیار دارند و یا به بیان ساده تر، نیمی از ثروت جهانی متعلق به این خاندان است اما هیچگاه نامی از هیچ یک از روچیلدها به عنوان ثروتمندترین افراد جهان برده نشده است.

بانک گلدمن ساکس، از بزرگترین بانک های آمریکایی است که نمودی دیگر از چنبره ی صهیونیسم بر منابع مالی جهان را نشان میدهد. در سال 2008 مقامات ارشد گلدمن ساکس از مهمترین هواداران اوباما برای پیروزی در رقابت های انتخاباتی بودند و بیش از یک میلیون دلار به مبارزات انتخاباتی اوباما کمک مالی کردند و بدین ترتیب تا کنون از پیگیری ها و رسیدگی به اتهام فساد مالی و تشدید بحران اقتصادی در امان مانده است. بانک گلدمن ساکس را دو یهودی آلمانی الاصل به نام های مارکوس گلدمن و دامادش ساموئل ساکس در سال 1869 در نیویورک تشکیل دادند و در همان سال وارد بازار بورس نیویورک شدند.

صدها شرکت کوچک و بزرگ تجاری با مالکیت و مدیریت صهیونیست ها در امریکا فعالیت می کنند که می توان فهرستی از آنان را اینجا مطالعه کرد.

اما این فقط امریکا نیست که مورد اشغال خاموش صهیونیسم قرار گرفته است. صهیونیست ها سال‌هاست که آرام آرام در کشورهای مختلف جهان ریشه میدوانند و پایه های قدرت اقتصادی، سیاسی و رسانه ای خویش را مستحکم می کنند. سازمان های سیاسی مهم انگلستان، کانادا، فرانسه، هلند، روسیه و کشورهای امریکای جنوبی از جمله مناطقی هستند که از این اپیدمی خطرناک در امان نمانده اند. به عنوان مثال در انگلستان رهبران و نمایندگان هر دو حزب ”کار" و”محافظه کاران" میلیون ها پوند سرمایه از میلیاردرهای صهیونیست دریافت می کنند، برای سفرهای تفریحی! به فلسطین اشغالی و در حمایت از اعمال خشونت آمیز صهیونیست ها علیه مردم لبنان، غزه و کرانه باختری هزینه های گزاف می پردازند و در عوض به آنها اطمینان می دهند که منافع اقتصادی و سیاسی اسرائیل در اولویت سیاست های دولت متبوعشان قرار خواهد داشت. طبق گزارش گاردین در سال 2009، 50% از اعضای دولت سایه را رفقای محافظه کار اسرائیل تشکیل میدادند که از سال 2001 تا 2009 ده میلیون پوند دریافت کرده بودند.

پیتر اسبورن ژورنالیست انگلیسی در تاریخ 16 تا 20 نوامبر سال 2009 برنامه مستندی را با نام ”درون لابی طرفدار اسرائیل" به روی آنتن برد. در این برنامه از نفوذ عمیق سازمان ZPC (پیکره ی قدرت صهیونیسم) در سه حزب عمده ی این کشور پرده برداشت. وی فاش ساخت که صهیونیسم در بریتانیا به همان مقدار بر رسانه‌های جمعی کنترل دارد که در امریکا!

دو شرکت بزرگ و تاثیرگزار شبکه های تلویزیونی بین المللی انگلیس به نام های کارلتون و گرانادا تحت مدیریت و مالکیت صهیونیست ها قرار دارند. تونی کوهن، مدیر تلویزیون بی بی سی این رسانه را به محلی برای تبلیغات ارزان قیمت دهه‌های پیش تبدیل نموده است؛ و روزنامه هایی نظیر دیلی اکسپرس، دیلی استار ئ روزنامه های زنجیره ای سان، تایمز، و ورلدز که بیش از 80% خوانندگان بریتانیایی را به خود اختصاص می دهند مالک صهیونیست دارند. (+)