جلسه مشترک میان نمایندگان مهدی کروبی و میرحسین موسوی به منظور هماهنگی درخصوص مناظره امشب میان این دو کاندیدا برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، در این جلسه که با حضور عباس عبدی (نماینده کروبی) و علیرضا بهشتی (نماینده موسوی) تشکیل شد، طرفین توافق کردند، سطح بحث از مناظره جدی درباره سوابق این دو کاندیدا و برنامه‌های آنان به نقد وضع موجود و حمله به احمدی‌نژاد اختصاص داده شود.

عبدی در این جلسه با اشاره به بازخورد بسیار منفی مناظره شب گذشته برای کروبی در افکار عمومی و متهم شدن وی به زد و بند با افراد بدنام اقتصادی، تأکید کرده است که همان‌طور که کروبی در پایان مناظره شب گذشته‌اش با احمدی‌نژاد گفت، قصد دارد بخش دیگری از انتقاداتش به احمدی‌نژاد را امشب بیان کند.

بهشتی هم با تأکید بر اینکه نتیجه مناظره با موسوی هم تا حد زیادی به نفع احمدی‌نژاد بود و تنها شانس مهندس این بود که تمام کننده بحث بود، تأکید کرده است که از فرصت امشب باید به طور کامل برای نقد وضع موجود استفاده کرد و ضمن تکرار اینکه ادامه این وضع، مساوی با سقوط است، مناظره را از فاز تقابل درخصوص سوابق یا اطرافیان، به برنامه‌ها برای تغییر وضع جهت‌دهی کرد.

 

این هماهنگی در حالی صورت می‌گیرد که گفته می‌شد پیش از مناظره موسوی و رضایی هم جلسه هماهنگی مشابهی در منزل رضایی تشکیل شده بود.

 

موسوی در مناظره با رضایی با نقض صریح دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اقدام به قرائت سخنرانی و اظهار مطالبی علیه احمدی‌نژاد (کاندیدای غایب) کرده بود.