بد نیست با خودتان صادق باشید و از این ولایت ولایتی که از دهان امثال شما نمی‌افتد، تعریفی ارائه دهید، آیا این ولایت منظور ولایت امثال شما است یا منظورتان نظرات رهبر انقلاب است؟! شجاعت داشته باشید و نظریات خود را به پای رهبر انقلاب ننویسید

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ بعضی افراد چنان دور خود به هر واسطه‌ای هاله از تقدس کشیده‌اند که به بهانه توهین به مقدسات به هیچ‌کس اجازه نقد کردن خود را نمی‌دهند درحالی‌که خود دهان به فحاشی هرکسی که اراده کنند باز می‌کنند.

اما نسل من زیر بار این خط قرمزها نمی‌رود، نسل من زیرخط قرمزهایی که نه برای مصلحت کشور، بلکه برای حفظ کرسی قدرت از ما بهتران ترسیم‌شده است نمی‌رود.

باید بعضی از حرف‌ها را زد هرچند که هزینه‌اش سنگین باشد؛ یادآوری امروز به مردی است که در پاسخ به این سؤال که ایا با احمدی نژاد وحدت می‌کنید یا نه گفت” آقای احمدی نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد.” البته این نوشتار نه در حمایت رئیس جمهور سابق بلکه یادآوری به افرادی است که بد نیست گاه به گاهی در آینه نگاهی بیندازند و از محبوبیت و ریشه اظهارات خود با وجدان خود پرس و جویی کنند تا روشن شود که اگر احمدی نژاد مرده است پس وضعیت امثال آنان در چه مرحله ای است؟!

بد نیست با خودتان صادق باشید و از این ولایت ولایتی که از دهان امثال شما نمی‌افتد، تعریفی ارائه دهید، آیا این ولایت منظور ولایت امثال شما است یا منظورتان نظرات رهبر انقلاب است؟! شجاعت داشته باشید و نظریات خود را به پای رهبر انقلاب ننویسید؛ اجازه بدهید مرور کنیم…

_ (۲)

 

شما از مهم‌ترین دغدغه خود می گویید که:” زن بدحجاب پیاده‌نظام آمریکا و پیاده‌نظام اسراییل و همان نیرویی است که آمریکا و اسراییل وارد ایران کرده است.”

در حالی که رهبر انقلاب می‌فرمایند:” مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌ای داشته باشد؛ داشته باشد! بعضی از همین‌هایی که در استقبالِ امروز بودند (…) خانم‌هایی بودند که در عرف معمولی به آن‌ها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ی به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌های این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.”

 

آری زبان خوش شما این است که می‌فرمایید:” دختری که روسری‌اش عقب می‌رود از هر درنده و گزنده‌ای خطرناک‌تر است؛ باز هم مرور مجدد داشته باشیم بر مهم‌ترین دغده امثال شما: نباید یک زن را به عنوان جلودار کاروان ورزشکاران ایرانی در المپیک معرفی کنند. اساساً جایگاه زن این نیست که قهرمان باشد. من چندی پیش اعلام کردم که شرکت زن‌ها در مسابقات بین‌المللی خلاف مبانی دینی و اسلامی است؛ حالا دیگر کار را به جایی رسانده‌اند که نه تنها زنان را به مسابقات می‌فرستند، بلکه پرچم‌دار کاروان ورزشی هم آن‌ها را می‌کنند. این رویه باید خاتمه پیدا کند (…) این که یک زن را پرچم‌دار کرده‌اید، می‌خواهید چه کسی را راضی کنید؟ آیا می‌خواهید استکبار بین‌الملل را از خود راضی کنید؟ آیا می‌خواهید آمریکا و اسرائیل را راضی کنید؟ می‌خواهید عده‌ای فمینیست از شما رضایت داشته باشند؟ می‌خواهید بگویند شما طرفدار حقوق زن‌ها هستید؟ به خدا، رضایت همه این‌ها به این نمی‌ارزند که این جمعیت نمازگزار ناراضی باشند؛ امیرمؤمنان علی علیه‌السلام ناراضی باشد.»”

همان ولایتی که شما مدعی حمایت از آن هستید می‌فرمایند:” یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار با عظمتی انجام شده است. همه باید قلباً، قدردان زنان ورزشکاری باشند که با حجاب و متانت و وقار در میدان‌های بین‌المللی ورزشی حاضر می‌شوند.”

امثال شما که در ولایتمداری را به لسان شهره آفاق است، می گویید:” موضع‌گیری احمدی نژاد در مقابل رهبری و ولایت، بار دادن به جریان‌های ضد ارزشی و لائیک، آوردن برخی عوامل منافق یا فتنه گر در عرصه قدرت و دولت و نهایتاً برخورد لجوجانه با نظام که باعث شد مسائل جدی کشور را به باد یک سلسله حرکت‌های سیاسی بگذارد؛ سلسله عوارضی داشت و باعث شد که وضعیت اقتصادی متلاطم و زندگی مردم به هم بریزد.”

قطعاً به دلایل مختلف محکمه این دنیا را فراموش خواهیم کرد، اما اگر روز جزایی بود و اقای احمدی نژاد از شما خواست که ادعاهایتان را اثبات کنید چه خواهید گفت؟!

شما بارها سخنان رهبری را در وصف دولت محمود احمدی نژاد شنیده‌اید و حتی آخرین دیدار هیئت دولت دهم در آخرین روزهای دولت نیز همراه با تعابیر امام خامنه‌ای در رسای دولت های نهم و دهم شد که:” این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن‌ها افتخار کند و آن‌ها را در جامعه مطرح کند.”

بیاید صادق باشید این همه تفاوت را باید به پای چه بگذاریم. چه کسی منحرف است چه کسی در مقابل ولایت ایستاده است؟!

امثال شما بد نیست یکبار هم که شده در انتخابات ملی کاندید شوید تا متوجه شوید در سراسر کشور چقدر دارای محبوبیت هستید اجازه بدهید خود سانسوری نکنم، ان جریان و ان اتحاد طلایی اصولگرایان که شما حاضر به پذیرفتن احمدی نژاد نیست اصولاً کدام انتخابات را پیروز شده؟! البته قید با حضور رقیب را فراموش نفرمایید!

اگر احمدی نژاد جریان نداشت و مرده بود از امثال شما تا صاحبان روزنامه‌های زنجیره ای و تا خیلی‌های دیگر که خودتان بهتر انان را می‌شناسید کابوس هر شب شان بازگشت احمدی نژاد به قدرت را نمی‌شد! تا برای تخریب او دست به هر شیوه ای بزنند؛ آقایان عزیز حداقل به نحوی برخورد کنید که چند صباحی بعد با بازگشت احمدی نژاد بتوانید در چشمانش خیره شوید و …! (بماند…)

باز هم اجازه بدهید شفاف باشیم توفیق ضدیت با ولایت مداری که شما مروج ان هستید که از نگاه ما هیچ هم خوانی با نظرات مقام معظم رهبری ندارد و بیشتر شبیه ولایت شخص شما است توفیقی می‌خواهد که خوشبختانه از نگاه شما نصیب احمدی نژاد شده است. بی شک مخالفت شما که برکاتی همچو افزایش محبوبیت به همراه خواهد آورد لطفی بزرگ در حق آقای احمدی نژادخواهد بود…
منبع