در دهمين دوره ازانتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران که در 22 خرداد ماه سال 1388برگزار گرديد ؛ ملت ايران با حضور حداکثري خود رکوردي بي نظير از مردم سالاري و مشارکت عمومي در تعيين سرنوشت کشور بجاي گذاشت.

صرفنظر از مقايسه مشارکت ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري با کشورهاي مدعي دموکراسي و مردم سالاري غرب که درهردوره تنها موفق به جلب مشارکت 35 تا50 درصد از حائزين شرايط راي دادن مي گردند. انتخابات دهم رياست جمهوري رکوردي بي نظير در برابر انتخابات سي سال گذشته کشور نيز بجاي گذاشت وبا جلب اعتماد عمومي براي حضور حداکثري جامعه در پاي صندوقهاي راي رکورد 85 درصدي مشارکت و حضور حائزين شرايط راي دادن را بجاي گذاشت.
دراين انتخابات دکتر محمود احمدي نژاد ؛ رييس جمهور محبوب ملت ايران دردوره نهم، موفق گرديد باکسب24527516 راي معادل 62 و 63 صدم درصد از اکثريت مطلق آرا ازمجموع 39165191 راي ماخوذه؛اعتماد ملت ايران را براي تشکيل کابينه دهم بدست آورد.
ديگر نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري دهم به ترتيب: ميرحسين موسوي خامنه با 13216411 راي معادل سي وسه و75 صدم آراي ماخوذه، محسن رضايي با 678240 راي معادل يک و 73 صدم درصد و مهدي کروبي با 333635 راي معادل 85 صدم درصد (زير يک درصد) از آراي ماخوذه را کسب کردند.
همچنين تعداد 409389 راي معادل يک و 4 صدم درصد ازآراي صندوقها باطله اعلام گرديد.

* * * * *
*
فضاسازي قبل از انتخابات
تبليغات انتخاباتي در همه کشورهاي جهان داراي چارچوب و ضوابطي است که رعايت آنها بيانگر رشد وبلوغ سياسي احزاب وشخصيتهاي سياسي شرکت کننده در فعاليتهاي سياسي وازجمله انتخابات است.رعايت اخلاق و حفظ شئون اجتماعي ومصالح ومنافع نظام سياسي مهمترين رکن در تبليغات انتخاباتي است. هرچند برخي کشورها و مجامع غربي مدعي دموکراسي و مردم سالاري دررقابتهاي انتخاباتي بعضي مرزهاي اخلاقي را زير پا گذاشته ودرفصل انتخابات با جمع آوري اسناد ومدارک گذشته هاي دورکانديداها وافشاگري پيرامون آنها سعي در بيرون کردن رقيب از صحنه مي کنند؛ اما همين کشورها نيزداراي خطوط قرمز دررقابتهاي سياسي و تبليغات هستند وعمده تبليغات منفي خود را پيرامون کاراکتر و شخصيت فرد موردنظربه اجرا درمي آورند ؛ نه سياستهايي که در قالب برنامه هاي کلان کشور به مرحله اجرا درآمده وداراي موفقيت نيز بوده است.
*
تخريب و اتهام
اين دوره از انتخابات از آن جهت داراي ويژگي بود و مي توان به جرات ادعا کرد شگفت انگيزترين انتخابات رياست جمهوري در دنيا بود که رقباي انتخاباتي از سه جريان اصلاح طلب تندرو؛ اصلاح طلب ميانه رو؛ واصولگراي اصلاح طلب همگي درسياستي يکسان ومشترک برعليه کانديداي اصولگراي ملت متحد بودند و هريک فراخور فرصتها و تريبونهايي که براي معرفي خود به جامعه و ارايه برنامه هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و رفاه عمومي خويش براي مردم پيدامي کردند؛ چه در برنامه هاي اختصاصي و پربيننده صدا و سيما ؛ چه در مناظره هاي مستقيم و زنده و چه در سخنراني ها در اقصي نقاط کشور متفقا به تخريب دولت نهم و برنامه هاي دکتر احمدي نژاد مي پرداختند!
*
جنگ رواني گسترده ومعجزه الهي
در تبليغات سوء ومنفي کانديداها برعليه دکتر احمدي نژاد تمامي تاکتيکهاي جنگ رواني بکار گرفته شد. مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله) طي بياناتي در خجسته سالروز ميلاد بانوي برگزيده دو عالم حضرت صديقه طاهره (سلام الله عليها) و فرزند پرافتخارش امام خميني (ره)، به تلاش دشمنان کشور با راه اندازي جنگ رواني و تبليغات وسيع آنان در رسانه‌هاي بيگانه براي دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کردند و فرمودند حقيقتاً يک دست اعجازآفرين الهي پشت اين انتخابات بود چرا‌که نتيجه آن، ده ميليون رأي بيشتر در مقايسه با بالاترين رقم مشارکت مردم در انتخابات 30 ساله اخيراست. ايشان با اشاره به مشارکت بي‌سابقه و عزتمندانه مردم در اين انتخابات خاطرنشان کردند: ملت بيدار، با بصيرت و هوشيار ايران در اين حماسه بزرگ، نشان داد به گفتمان، راه و ارزشهاي پايه گذاري شده امام خميني(ره) همچنان دلبسته است و سعادت و پيشرفت خود را در اين راه مي‌جويد.
يکي از تاکتيکهاي مهم جنگ رواني که بصورت گسترده و چشمگير در اين انتخابات کارآيي پيدا کرد؛ تاکتيک انکار بود. بکارگيري اين تاکتيک که موجب زير سئوال بردن خدمات و تلاشهاي چندين ساله نظام اسلامي از سوي کانديداهاي مورد نظر گرديد ناشي از پيش بيني شکست آنان درانتخابات بود.
*
نظرسنجي ها چه مي گفتند؟
رقباي انتخاباتي رييس جمهور محبوب ملت از مدتها قبل با نظر سنجي هاي گوناگوني که انجام داده بودند به اين حقيقت رسيده بودند که دربرابر دکتراحمدي نژاد شانسي براي پيروزي ندارند .محبوبيت رييس دولت نهم طي چهارسال گذشته نزد افکار عمومي به حدي بود که جاي هيچگونه ترديد و انکاري را براي پيروزي در انتخابات باقي نگذاشته بود. غالب نظرسنجي هايي که توسط نهادهاي معتبر علمي داخلي و نيز موسسات نظرسنجي خارجي انجام گرفته بود قريب به اتفاق دکتر محمود احمدي نژاد را با اختلاف بالايي از ساير رقبا پيروز انتخابات رياست جمهوري دهم ارزيابي کرده بودند. درهمين رابطه قابل ذکراست که:
خبرگزاري‌هاي فرانسه و رويترز اعلام کردند سازمان غيردولتي «ترو فري تومارو» که يک سازمان تخصصي در زمينه مطالعه افکار عمومي است، در آستانه انتخابات ايران يک نظرسنجي جامع در 30استان ايران انجام داده است. اين موسسه بر پايه نظرسنجي خود اعلام کرده بوداحمدي‌نژاد، 2 برابر بيشتر از مخالفانش رأي به‌دست مي آورد.
«
رويترز» نيز در همين زمينه با تأييد اين مطلب که احمدي‌نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجي‌ها جلوتر از رقباي خودش بوده است، نوشت "2 شرکت غيردولتي امريکا نيز طي يک نظرسنجي تلفني سرتاسري در ايران اعلام کردند احمدي‌نژاد با نسبت 2 بر يک از موسوي پيش است."کارشناسان سياسي غربي در ادامه اين اظهارات افزودند مطمئن هستيم که اطرافيان مهندس موسوي و خود وي و همسرشان مي دانند که پيروز انتخابات نيستند و قطعاً نظر سنجي‌هاي واقعي گروه هاي هوادار وي نيز اين واقعيت را نشان داده اند ولي مهندس موسوي را بازي داده و به او پيروزي را القاء نموده اند.کارشناس مورد مصاحبه با طرح 2 احتمال گفت: از 2 حال خارج نيست يا اينکه او را محاصره کرده اند و به وي اجازه‌ اطلاع از حقايق را نداده اند که البته بعيد نيست و اين خود نشانه‌ ضعف است و يا اينکه او مي داند که شکست خورده است و حال که پس از 2 دهه سکوت وارد ميدان شده و طوري عمل کرده که تمام آبروي خود را به انتخابات گره زده است، مي داند در انتخابات شکست خورده و علي‌رغم آن، مصالح ملت را فداي وجهه خود کرده است.
*
فرار به جلو با تاکتيک انکار و دروغ
نتايج نظرسنجي ها و پيش بيني شکست؛مخالفان وکانديداهاي متحد برعليه دکتراحمدي نژاد را بر آن داشت تا براي رسيدن به قدرت تاکتيک جنگ رواني انکار را بکار گيرند. بر اساس اين تاکتيک که بر پايه مجموعه اي از تزهاي فلسفي سوفسطايي همراه با راهبردهاي روانشناسي اجتماعي وفنون ارتباطات استواراست؛انکار تمامي پديده ها اعم از پديده هاي مثبت ومنفي با بر چسب دروغ قادر خواهد بود دست رقيب را در هر امري در آينده هاي دور و نزديک ببندد.
برچسب دروغگويي به رييس دولتي که عملکرد او طي چهارسال بر آحاد ملت آشکار و عيان بود؛ ضمن آنکه مي توانست تاثير منفي در آراي او در انتخابات بگذارد؛ قادر بود شکست حتمي آنان را با اين راهکار توجيه نموده و پوشش مثبت دهدودست آنان را براي اعتراض پس از انتخابات و اعلام نتايج باز بگذارد.
وقتي فرد يا مجموعه اي را متهم به دروغگويي مي کنند؛ هرگونه دليل ومدرک وسندي براي اثبات صداقت ونفي دروغ منتسب درهرزمينه اي با ترديد جدي افکارعمومي مواجه خواهد شد.
بسياري اعتقاد بر اين دارند بخشي ازآراي ميرحسين موسوي بخاطر فريب افکارعمومي بويژه جوانان وبرخي گروههاي کم تجربه توسط همين تاکتيک دروغ بود؛ درواقع يک دروغ بزرگ يعني نسبت دادن دروغ ازسوي کانديداي اصلاح طلبان جهت بي اعتبار ساختن رقيب و جلب اعتماد عمومي باعث گرديد تا بخشي از آراي کانديداي محبوب ملت نزد برخي اقشار اجتماع ريزش پيدا کند؛ که اگر اين انتساب دروغ (که دروقت خود نيازمند تعقيب قضايي است) نبود آراي دکتر احمدي نژاد از مرز سي ميليون نيز مي گذشت.
*
تبليغات انتخاباتي
در کوران انتخابات و صرف هزينه هاي صدها ميليارد توماني براي برگزاري ميتينگ هاي انتخاباتي؛ تهيه بروشورها و پوسترها و پارچه هاي سبز و کلاه و نوارهاي رنگي و پذيرايي هاي شبانه مناسب با انواع سلايق وهداياي نقدي و غير نقدي حسن عسکري‌راد، رئيس‌دفتر شهيد رجايي و مشاور ميرحسين موسوي در دوران نخست‌وزيري با انتشار نامه سرگشاده‌اي خطاب به موسوي نکاتي را يادآور شد.
درسرفصل اين نامه آمده است:
جناب موسوي! براي اين‌که بدانيد چه اتفاقي دارد مي‌افتد لطفاً کمي به اطراف خود بنگريد که با چه عواملي در محاصره‌ايد و کمي بينديشيد که از پشت پرده چگونه و چرا با حمايت‌هاي معني‌دار برخي ياران متضاد‌العقيده به پيش مي‌رويد؟
البته به خودتان خيلي زحمت ندهيد که همه آنها را بشناسيد اما بد نيست سري به معابر عمومي بزنيد تا شايد هزينه اين تبليغات سنگين – از کجا آمده – را بتوانيد بدهيد که توسط پادوهاي نامتجانس برخي جوانان و دختران بزک کرده با ارائه پارچه سبز، سمبل سيادت شما علاوه بر شگفتي آفريني در ساختار جديد الگوي مصرف! مورد بي‌حرمتي قرار گرفت.راستي! آيا قبول نداريد با نشانه‌گيري انگشت اتهام عليه خدمات صادقانه دوره چهار ساله رقيب اصلي خود نه تنها مسئولان منصف که عامه مردم را رنجيده خاطر ساختيد و اغلب از بي‌مهري شما انگشت حيرت و شگفتي بر دندان فشردند؟!
*
ليبرالها و بهائيان هم هستند!
رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در پاسخ به اين پرسش که گفته مي شود جامعه بهاييت هم از ميرحسين حمايت مي کند اظهار مي دارد: بالاخره آنها هم گروهي هستند و حق اظهار نظر هم دارند. وي با تاييد حمايتهاي مادي فرقه ضاله بهايي از حمايت ليبرالها وملي گراها و دشمنان و معاندين نظام اسلامي پرده بر مي دارد و ضمن تاييد دريافت اين مساعدتها از آنها دفاع مي کند. او در پاسخ به اين پرسش که: به نظر مي رسد جبهه اي از جريانات مختلف اعم از ليبرال و ملي گرا و بعضا برخي دشمنان نظام در حمايت از ميرحسين شکل گرفته است ؛ اظهار مي دارد: ببينيد من اسم جبهه روي آن نمي گذارم، گروه‌هاي مختلفي هستند ولي جبهه نيستند. بالاخره گروههاي مختلف حمايت مي کنند و ما اين حمايتها را رد نمي کنيم. کمک 77 ميليارد توماني دانشگاه آزاد نيز از بحث هاي جدي روزهاي پاياني انتخابات بود. به گزارش جهان نيوز اين رقم از مغايرت تراز 1027 ميليارد توماني درآمد سالانه دانشگاه آزاد و تراز 950 ميليارد توماني ثبتي اين دانشگاه بدست آمده است. بحث خريد 200هزار مانتوي سبز به مبلغ چهارميليارد تومان؛ بحث هزاران سکه اهدايي و...
*
عمليات تروريستي وحمله مسلحانه به ستادهاي احمدي نژاد
همزمان با نزديک شدن به روز انتخابات جنگ تمام عيار مخالفان دولت از عرصه تبليغات به عرصه نظامي هم کشيده شد و در برخي ازمناطق کشورعمليات تروريستي وکشتار هموطنان وحمله مستقيم به ستادهاي رييس جمهورشکل گرفت. در هفتم خرداد ماه تروريستهاي مخالف نظام اسلامي با انفجار بمب در مسجد "علي بن ابيطالب" شهر زاهدان باتخريب بخشهايي از مسجد بيش از 20نفراز هموطنان نمازگزار را شهيد و بالغ بر يکصد نفر ديگر را که در بين آنان ازکودک چهارساله تا زنان و افراد سالخورده ديده مي شدند مجروح نمودند. همزمان با اين عمليات سه نفر ناشناس با حضور در مقابل يکي از ستادهاي دکتر احمدي‌نژاد در خيابان سعدي زاهدان و در جنب مسجد عترت‌النبي(ع) اقدام به فحاشي و توهين به رييس جمهور کرده و پس از پاره کردن تصاوير وي با اعضاي اين ستاد درگير شدند. افراد ناشناس پس از درگيري لفظي، اقدام به تيراندازي به سمت حاضران در محل کرده و سه نفر از جمله يک کودک دو ساله را از ناحيه دست و شکم مجروح کردند.
*
القاي نا امني و بستر سازي براي درگيري اهل تسنن با برادران شيعي
بديهي است حرکتها و اقدامات تروريستي صورت گرفته مورد رضايت هيچيک از کانديداها نمي باشد؛ اما القاي نا امني وايجاد هرج ومرج در کشور آنهم در ايام حساسترين انتخابات ملت ايران در طول سي سال گذشته ؛ تاکتيکي است که بيگانگان مخالف دولت نهم جهت شکست فرزند با خلوص ملت ايران در انتخابات پيش رو در پيش گرفتند. سناتور دمکرات ايالت "نيوجرسي" آمريکا فرانک لوتنبرگ که از طرفداران سرسخت رژيم صهيونيستي در کنگره اين کشور است، اعلام کرد: اگر احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري ايران در روز 22 خرداد شکست بخورد، ما بايد جشن بگيريم. فرانک لوتنبرگ در مصاحبه با روزنامه صهيونيستي جروزآلم پست ادامه داد: حتي اگر يکي بدتر از احمدي نژاد سر کار بيايد، ما بايد جشن بگيريم.
درهمين رابطه قابل ذکر است که شايعه ترور«مولوي عبدالحميد» امام جمعه اهل تسنن زاهدان ؛ پس از اظهارات وي در محکوميت عمليات تروريستي در مسجد "علي بن ابيطالب" شهر زاهدان برسرزبانها افتاد . که بلافاصله استاندار سيستان و بلوچستان اين خبر را تکذيب کرد.
*
اوج شکوه ؛ اوج حماسه؛ انقلاب سوم
22
خرداد ماه سال 1388 را شايد بتوان بزرگترين حماسه ملت ايران درطي دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي ناميد. اين روز باشکوه که به حق مي توان آن را بعد از 22بهمن سال57 وسيزدهم آبان ماه سال58(روزفتح لانه جاسوسي آمريکا) که امام خميني(ره) آن را انقلاب دوم ملت ايران ناميدند؛ به انقلاب سوم ملت سرافراز ايران تعبير کرد.
انقلاب اوج شور و شعور يک ملت و قيام يکپارچه جامعه در برابر قدرتهاي مخربي است که دربرابر آرمانها و ارزشها ومنافع معنوي ومادي ملت ايستاده اند. گاه اين قدرت مخرب رژيمي استبدادي وضدمردمي همانند رژيم پهلوي است که ساليان طولاني ملت ايران را براي منافع بيگانگان به بند کشيده بود. گاه دخالت مستقيم بيگانه درامورداخلي جامعه وارتباط بيگانگان با گروهها و تشکلهاي ضدملي براي مقابله با آرمانهاي ملت است؛ و گاه امواج مخرب گروهها وتشکلهاي سياسي زياده خواه و باندهاي مخوف و مافيايي قدرت و ثروت است که با نفوذ درارکان جامعه با ايجاد دودستگي و انشقاق سعي در رويارويي آحاد ملت با يکديگر براي حفظ منافع خود مي نمايند. که هر سه مورد آن در جامعه ما بوقوع پيوسته و ملت سرافراز ايران در هربار با تکيه بر ارزشها وآرمانهاي الهي وشعوروآگاهي خود با حضوروقيامي يکپارچه در برابر آن ايستاده است.
22
خرداد ماه قيام سوم ملت ايران طي دهه هاي اخيراست. روزي است که ملت دربرابر بزرگترين اعوجاج تاريخ ؛ آزموني بزرگ را با موفقيت پشت سرگذاشت و به همه آناني که با اتکا به پول و ثروت وقدرت ودروغ و نيرنگ قصد ايجاد انحراف درمسير انقلاب اسلامي را داشتند ؛ ثابت کرد که صداقت تنها راه نفوذ به قلوب مردم وکسب اعتماد آنان است.
صداقت دکتر محمود احمدي نژاد وتلاش بي وقفه او در چهارسال خدمتگذاري جهت اجراي عدالت دراقصي نقاط سرزمين پهناورمان ؛ تمامي ترفندها ودسايس وتوطئه ها و دروغها را برعليه وي که زندگي خودراوقف آحاد ملت ايران کرده بود ؛ خنثي کرد وبار ديگر مرد عدالت واين باربا ميليونها راي بيشتروافزونتر از دوره قبل اعتماد ملت را براي خدمتگذاري بدست آورد.
*
انقلاب مخملي
در حالي که خيل دهها ميليوني ملت ايران براي پيروزي درانقلاب سوم خود آماده برگزاري جشن وشادماني بودند؛ رقباي متحد که از قبل شکست خود راپيش بيني کرده بودند درهمان ساعات اوليه روز22خرداد ودر حالي که چند ساعتي ازبرگزاري انتخابات نمي گذشت و مردم درحال راي دادن بودند با اعلام پيروزي ميرحسين موسوي در انتخابات ؛ پروژه انقلاب مخملي را کليد زدند.
سايت قلم؛ يکي از پايگاههاي رسمي اينترنتي ميرحسين موسوي در ساعت 13:59:45 از کاربران اين سايت درخواست کرد که تيتر پيروزي را براي نشريات فرداپيشنهاد دهند!!
واين در حالي بود که کمتر از شش ساعت از زمان راي گيري مي گذشت وچندين ساعت به پايان راي گيري مانده بود و مردم درحال راي دادن بودند.
متن خبرسايت قلم ازاين قرار است:
براي 23 خرداد " تيتر پيروزي "را پيشنهاد دهيد
قلم - از عموم هموطنان سبز انديش درخواست مي‌شود،تيتر يا جمله پيشنهادي خود را براي
"
روز بزرگ پيروزي" در انتهاي همين مطلب(بخش نظرات) درج يا به آدرس ايميل titrepiroozi@gmail.com اعلام کنيد.اخبار واصله از سراسر کشور در کمتر از 5 ساعتي که از آغاز راي گيري مي‌گذرد حاکي از پيروزي قاطع و تاريخي مهندس موسوي در انتخابات است! در همين راستا تيتر نخست قلم نيوز در روز پيروزي مير حسين و اعلام نتايج نهايي (23 خرداد) توسط حاميان وي نوشته مي شود.قلم نيوز از همراهان و حاميان وي مي خواهد تا تيتر پيشنهادي خود را براي پيروزي وي زير همين خبر به صورت پيام بنويسند يا به آدرس ايميل titrepiroozi@gmail.com ارسال کنيد.اين اقدام به منظور ارج نهادن به تلاش و کوشش شبانه روزي همه هم ميهناني است که با پيوستن به "موج سبز" بار ديگر عزم خود را براي تحقق آرمان ها و شعارهاي اصيل انقلاب : «آزادي، عدالت و پيشرفت» نشان دادند.از شهروندان و هموطنان سبز انديش و سبز پوش مي خواهيم براي نوشتن تيتر يا جملات خود موارد ذيل را رعايت کنند:
1-
تيتر يا جمله حتي المقدور کوتاه و رسا باشد.
2-
مطابق قانون و قابل انتشار در رسانه‌هاي جمهوري اسلامي باشد.
3-
بداعت و زيبايي را همراه با ظرافت و معنا توامان داشته باشد.
تيتر يا جمله برگزيده به عنوان تيتر اصلي قلم نيوز در روز پيروزي مير حسين موسوي و با نام (در صورت موافقت فرستنده ) منتشر خواهد شد و 3 عنوان برگزيده به جرايد کشور پيشنهاد خواهد شد.
اينکه اخبار واصله از کجا آمده و سايت ميرحسين موسوي چگونه از درون صندوقهايي که هنوز شمارش نشده اطلاع دارد!! حکايت از برنامه ريزي گسترده و از پيش تدوين شده براي انقلاب مخملي مي کرد.
سايت قلم ساعتي بعد فراتر از اين اقدام پيروزي قاطع ميرحسين موسوي را در 21 استان کشور اعلام نمود!
متن اطلاعيه سايت قلم که در ساعت 14وپانزده دقيقه بعدازظهر جمعه 22خرداد ماه منتشر شد چنين است:
*
برتري قاطع مهندس موسوي در 21 استان !
قلم - گزارش هاي دريافتي حاکي از برتري قاطع مهندس موسوي در 21 استان کشور تا هم اکنون است.به گزارش قلم نيوز، براساس اخبار واصله تا اين لحظه انتخاب مردم تهران، اصفهان، فارس، آذربايجان شرقي، آذريابجان غربي، اردبيل، خراسان جنوبي، رضوي و شمالي، کرمان، سيستان و بلوچستان، کردستان، بوشهر، خوزستان، قم، زنجان، گيلان، ايلام، يزد، هرمزگان و گلستان ميرحسين موسوي است و مردم اين استان ها تا اين لحظه او را به عنوان رييس جمهوري انتخاب ‌کردند!!
دروغگوياني که با ننگ آورترين دروغ تاريخ ؛ يعني اتهام دروغ به يکي از بهترين و صادق ترين خدمتگزاران اين مملکت سعي دربيرون راندن خادمين ازدامان ملت را داشتند؛ کساني که با دروغگو خطاب کردن صادقان ؛ خود بزرگترين دروغ را به ملت مي گفتند در پي چه چيزي جز انقلاب مخملي وکودتاي سفيد بودند؟!
هنوز پنج ساعتي از آغاز راي گيري نگذشته و نيمي از ملت و شايد بيشتر آنها راي خود را درصندوقها نريخته بودند که اينها آراي ناتمام 21 استان کشور را به نام خود مصادره کرده بودند!
دروغگوياني که بزرگ تئوريسين و نظريه پردازشان گفته بود:
آنقدر بگو احمدي‌نژاد دروغگوست که اگر گفت ماست سفيد است، کسي باور نکند. همين فرد
درباره انقلاب مخملي به صراحت اعلام مي دارد: انقلاب رنگي، دمکراسي را به ارمغان مي آورد!
چند روز مانده به انتخابات؛ سعيد حجاريان،عضو ارشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و از حاميان ميرحسين موسوي با انتشار مقاله‌اي در ارگان اين حزب از وقوع انقلاب‌هاي مخملين و رنگي در کشورهاي اقمار شوروي سابق تمجيد مي کند و مي نويسد : انقلابهاي مخملين موجي از دمکراسي را براي کشورهاي اقمار شوروي سابق به ارمغان آوردند!
حجاريان در اين مقاله انقلابهاي مخملين و نرم را مي ستايد وآن را از انقلابهاي کلاسيک بهترمي داند و مي نويسد : تفاوت انقلابهاي نرم يا مخملين باانقلابهاي کلاسيک آن است که در انقلاب کلاسيک ، بعد از پيروزي معمولا يک دوره ترور و وحشت به وجود مي‌آيد و فراکسيونها به جان هم مي‌افتند و کشتارهاي وسيعي صورت مي‌گيرد و اصطلاحا انقلاب فرزندان خود را مي‌خورد.
وي در ادامه مي افزايد: اما در انقلابهاي نرم اين فراکسيونها مي‌توانند به گونه اي دمکراتيک با يکديگر تعامل داشته باشند و چرخه قدرت بدون خون ريزي ميان آنها انجام گيرد!
تمام حرف آقاي حجاريان اين است که ملت انقلابي ايران با گذشتن از خون صدها هزار نفر از فرزندان شهيدشان وبا صرفنظر از آرمانهاي بزرگ انقلابي خود که در طي سي سال با چنگ و دندان وتحمل مصائب بسياراز آنها حفاظت کرده است؛ بخاطر پيوندهاي امثال آقاي حجاريان با باندهاي قدرت وثروت و اپوزيسيونهاي داخلي و خارجي وقدرتهاي بيگانه ؛ انقلابي مخملين کند و نظاره گرتعامل وجشن عروسي فراکسيونهاي چپ و راست و ميانه وليبرال وسلطنت طلب و توده اي و منافق و مارکسيست وکمونيست وبهايي وماسونها و...باشد وبراي اين تعامل تمامي ارزشها و آرمانها و اهداف ديني وملي و افتخارات سياسي و علمي و فرهنگي و اجتماعي خود را زير پا بگذارد!!

در دهمين دوره ازانتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران که در 22 خرداد ماه سال 1388برگزار گرديد ؛ ملت ايران با حضور حداکثري خود رکوردي بي نظير از مردم سالاري و مشارکت عمومي در تعيين سرنوشت کشور بجاي گذاشت. صرفنظر از مقايسه مشارکت ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري با کشورهاي مدعي دموکراسي و مردم سالاري غرب که درهردوره تنها موفق به جلب مشارکت 35 تا50 درصد از حائزين شرايط راي دادن مي گردند. انتخابات دهم رياست جمهوري رکوردي بي نظير در برابر انتخابات سي سال گذشته کشور نيز بجاي گذاشت وبا جلب اعتماد عمومي براي حضور حداکثري جامعه در پاي صندوقهاي راي رکورد 85 درصدي مشارکت و حضور حائزين شرايط راي دادن را بجاي گذاشت.

دراين انتخابات دکتر محمود احمدي نژاد ؛ رييس جمهور محبوب ملت ايران دردوره نهم، موفق گرديد باکسب24527516 راي معادل 62 و 63 صدم درصد از اکثريت مطلق آرا ازمجموع 39165191 راي ماخوذه؛اعتماد ملت ايران را براي تشکيل کابينه دهم بدست آورد.

ديگر نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري دهم به ترتيب: ميرحسين موسوي خامنه با 13216411 راي معادل سي وسه و75 صدم آراي ماخوذه، محسن رضايي با 678240 راي معادل يک و 73 صدم درصد و مهدي کروبي با 333635 راي معادل 85 صدم درصد (زير يک درصد) از آراي ماخوذه را کسب کردند.

همچنين تعداد 409389 راي معادل يک و 4 صدم درصد ازآراي صندوقها باطله اعلام گرديد.

 

* * * * *

* فضاسازي قبل از انتخابات

تبليغات انتخاباتي در همه کشورهاي جهان داراي چارچوب و ضوابطي است که رعايت آنها بيانگر رشد وبلوغ سياسي احزاب وشخصيتهاي سياسي شرکت کننده در فعاليتهاي سياسي وازجمله انتخابات است.رعايت اخلاق و حفظ شئون اجتماعي ومصالح ومنافع نظام سياسي مهمترين رکن در تبليغات انتخاباتي است. هرچند برخي کشورها و مجامع غربي مدعي دموکراسي و مردم سالاري دررقابتهاي انتخاباتي بعضي مرزهاي اخلاقي را زير پا گذاشته ودرفصل انتخابات با جمع آوري اسناد ومدارک گذشته هاي دورکانديداها وافشاگري پيرامون آنها سعي در بيرون کردن رقيب از صحنه مي کنند؛ اما همين کشورها نيزداراي خطوط قرمز دررقابتهاي سياسي و تبليغات هستند وعمده تبليغات منفي خود را پيرامون کاراکتر و شخصيت فرد موردنظربه اجرا درمي آورند ؛ نه سياستهايي که در قالب برنامه هاي کلان کشور به مرحله اجرا درآمده وداراي موفقيت نيز بوده است.

* تخريب و اتهام

اين دوره از انتخابات از آن جهت داراي ويژگي بود و مي توان به جرات ادعا کرد شگفت انگيزترين انتخابات رياست جمهوري در دنيا بود که رقباي انتخاباتي از سه جريان اصلاح طلب تندرو؛ اصلاح طلب ميانه رو؛ واصولگراي اصلاح طلب همگي درسياستي يکسان ومشترک برعليه کانديداي اصولگراي ملت متحد بودند و هريک فراخور فرصتها و تريبونهايي که براي معرفي خود به جامعه و ارايه برنامه هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و رفاه عمومي خويش براي مردم پيدامي کردند؛ چه در برنامه هاي اختصاصي و پربيننده صدا و سيما ؛ چه در مناظره هاي مستقيم و زنده و چه در سخنراني ها در اقصي نقاط کشور متفقا به تخريب دولت نهم و برنامه هاي دکتر احمدي نژاد مي پرداختند!

* جنگ رواني گسترده ومعجزه الهي

در تبليغات سوء ومنفي کانديداها برعليه دکتر احمدي نژاد تمامي تاکتيکهاي جنگ رواني بکار گرفته شد. مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله) طي بياناتي در خجسته سالروز ميلاد بانوي برگزيده دو عالم حضرت صديقه طاهره (سلام الله عليها) و فرزند پرافتخارش امام خميني (ره)، به تلاش دشمنان کشور با راه اندازي جنگ رواني و تبليغات وسيع آنان در رسانه‌هاي بيگانه براي دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کردند و فرمودند حقيقتاً يک دست اعجازآفرين الهي پشت اين انتخابات بود چرا‌که نتيجه آن، ده ميليون رأي بيشتر در مقايسه با بالاترين رقم مشارکت مردم در انتخابات 30 ساله اخيراست. ايشان با اشاره به مشارکت بي‌سابقه و عزتمندانه مردم در اين انتخابات خاطرنشان کردند: ملت بيدار، با بصيرت و هوشيار ايران در اين حماسه بزرگ، نشان داد به گفتمان، راه و ارزشهاي پايه گذاري شده امام خميني(ره) همچنان دلبسته است و سعادت و پيشرفت خود را در اين راه مي‌جويد.

يکي از تاکتيکهاي مهم جنگ رواني که بصورت گسترده و چشمگير در اين انتخابات کارآيي پيدا کرد؛ تاکتيک انکار بود. بکارگيري اين تاکتيک که موجب زير سئوال بردن خدمات و تلاشهاي چندين ساله نظام اسلامي از سوي کانديداهاي مورد نظر گرديد ناشي از پيش بيني شکست آنان درانتخابات بود.

* نظرسنجي ها چه مي گفتند؟

رقباي انتخاباتي رييس جمهور محبوب ملت از مدتها قبل با نظر سنجي هاي گوناگوني که انجام داده بودند به اين حقيقت رسيده بودند که دربرابر دکتراحمدي نژاد شانسي براي پيروزي ندارند .محبوبيت رييس دولت نهم طي چهارسال گذشته نزد افکار عمومي به حدي بود که جاي هيچگونه ترديد و انکاري را براي پيروزي در انتخابات باقي نگذاشته بود. غالب نظرسنجي هايي که توسط نهادهاي معتبر علمي داخلي و نيز موسسات نظرسنجي خارجي انجام گرفته بود قريب به اتفاق دکتر محمود احمدي نژاد را با اختلاف بالايي از ساير رقبا پيروز انتخابات رياست جمهوري دهم ارزيابي کرده بودند. درهمين رابطه قابل ذکراست که:

خبرگزاري‌هاي فرانسه و رويترز اعلام کردند سازمان غيردولتي «ترو فري تومارو» که يک سازمان تخصصي در زمينه مطالعه افکار عمومي است، در آستانه انتخابات ايران يک نظرسنجي جامع در 30استان ايران انجام داده است. اين موسسه بر پايه نظرسنجي خود اعلام کرده بوداحمدي‌نژاد، 2 برابر بيشتر از مخالفانش رأي به‌دست مي آورد.

«رويترز» نيز در همين زمينه با تأييد اين مطلب که احمدي‌نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجي‌ها جلوتر از رقباي خودش بوده است، نوشت "2 شرکت غيردولتي امريکا نيز طي يک نظرسنجي تلفني سرتاسري در ايران اعلام کردند احمدي‌نژاد با نسبت 2 بر يک از موسوي پيش است."کارشناسان سياسي غربي در ادامه اين اظهارات افزودند مطمئن هستيم که اطرافيان مهندس موسوي و خود وي و همسرشان مي دانند که پيروز انتخابات نيستند و قطعاً نظر سنجي‌هاي واقعي گروه هاي هوادار وي نيز اين واقعيت را نشان داده اند ولي مهندس موسوي را بازي داده و به او پيروزي را القاء نموده اند.کارشناس مورد مصاحبه با طرح 2 احتمال گفت: از 2 حال خارج نيست يا اينکه او را محاصره کرده اند و به وي اجازه‌ اطلاع از حقايق را نداده اند که البته بعيد نيست و اين خود نشانه‌ ضعف است و يا اينکه او مي داند که شکست خورده است و حال که پس از 2 دهه سکوت وارد ميدان شده و طوري عمل کرده که تمام آبروي خود را به انتخابات گره زده است، مي داند در انتخابات شکست خورده و علي‌رغم آن، مصالح ملت را فداي وجهه خود کرده است.

* فرار به جلو با تاکتيک انکار و دروغ

نتايج نظرسنجي ها و پيش بيني شکست؛مخالفان وکانديداهاي متحد برعليه دکتراحمدي نژاد را بر آن داشت تا براي رسيدن به قدرت تاکتيک جنگ رواني انکار را بکار گيرند. بر اساس اين تاکتيک که بر پايه مجموعه اي از تزهاي فلسفي سوفسطايي همراه با راهبردهاي روانشناسي اجتماعي وفنون ارتباطات استواراست؛انکار تمامي پديده ها اعم از پديده هاي مثبت ومنفي با بر چسب دروغ قادر خواهد بود دست رقيب را در هر امري در آينده هاي دور و نزديک ببندد.

برچسب دروغگويي به رييس دولتي که عملکرد او طي چهارسال بر آحاد ملت آشکار و عيان بود؛ ضمن آنکه مي توانست تاثير منفي در آراي او در انتخابات بگذارد؛ قادر بود شکست حتمي آنان را با اين راهکار توجيه نموده و پوشش مثبت دهدودست آنان را براي اعتراض پس از انتخابات و اعلام نتايج باز بگذارد.

وقتي فرد يا مجموعه اي را متهم به دروغگويي مي کنند؛ هرگونه دليل ومدرک وسندي براي اثبات صداقت ونفي دروغ منتسب درهرزمينه اي با ترديد جدي افکارعمومي مواجه خواهد شد.

بسياري اعتقاد بر اين دارند بخشي ازآراي ميرحسين موسوي بخاطر فريب افکارعمومي بويژه جوانان وبرخي گروههاي کم تجربه توسط همين تاکتيک دروغ بود؛ درواقع يک دروغ بزرگ يعني نسبت دادن دروغ ازسوي کانديداي اصلاح طلبان جهت بي اعتبار ساختن رقيب و جلب اعتماد عمومي باعث گرديد تا بخشي از آراي کانديداي محبوب ملت نزد برخي اقشار اجتماع ريزش پيدا کند؛ که اگر اين انتساب دروغ (که دروقت خود نيازمند تعقيب قضايي است) نبود آراي دکتر احمدي نژاد از مرز سي ميليون نيز مي گذشت.

* تبليغات انتخاباتي

در کوران انتخابات و صرف هزينه هاي صدها ميليارد توماني براي برگزاري ميتينگ هاي انتخاباتي؛ تهيه بروشورها و پوسترها و پارچه هاي سبز و کلاه و نوارهاي رنگي و پذيرايي هاي شبانه مناسب با انواع سلايق وهداياي نقدي و غير نقدي حسن عسکري‌راد، رئيس‌دفتر شهيد رجايي و مشاور ميرحسين موسوي در دوران نخست‌وزيري با انتشار نامه سرگشاده‌اي خطاب به موسوي نکاتي را يادآور شد.

درسرفصل اين نامه آمده است:

جناب موسوي! براي اين‌که بدانيد چه اتفاقي دارد مي‌افتد لطفاً کمي به اطراف خود بنگريد که با چه عواملي در محاصره‌ايد و کمي بينديشيد که از پشت پرده چگونه و چرا با حمايت‌هاي معني‌دار برخي ياران متضاد‌العقيده به پيش مي‌رويد؟

البته به خودتان خيلي زحمت ندهيد که همه آنها را بشناسيد اما بد نيست سري به معابر عمومي بزنيد تا شايد هزينه اين تبليغات سنگين – از کجا آمده – را بتوانيد بدهيد که توسط پادوهاي نامتجانس برخي جوانان و دختران بزک کرده با ارائه پارچه سبز، سمبل سيادت شما علاوه بر شگفتي آفريني در ساختار جديد الگوي مصرف! مورد بي‌حرمتي قرار گرفت.راستي! آيا قبول نداريد با نشانه‌گيري انگشت اتهام عليه خدمات صادقانه دوره چهار ساله رقيب اصلي خود نه تنها مسئولان منصف که عامه مردم را رنجيده خاطر ساختيد و اغلب از بي‌مهري شما انگشت حيرت و شگفتي بر دندان فشردند؟!

* ليبرالها و بهائيان هم هستند!

رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در پاسخ به اين پرسش که گفته مي شود جامعه بهاييت هم از ميرحسين حمايت مي کند اظهار مي دارد: بالاخره آنها هم گروهي هستند و حق اظهار نظر هم دارند. وي با تاييد حمايتهاي مادي فرقه ضاله بهايي از حمايت ليبرالها وملي گراها و دشمنان و معاندين نظام اسلامي پرده بر مي دارد و ضمن تاييد دريافت اين مساعدتها از آنها دفاع مي کند. او در پاسخ به اين پرسش که: به نظر مي رسد جبهه اي از جريانات مختلف اعم از ليبرال و ملي گرا و بعضا برخي دشمنان نظام در حمايت از ميرحسين شکل گرفته است ؛ اظهار مي دارد: ببينيد من اسم جبهه روي آن نمي گذارم، گروه‌هاي مختلفي هستند ولي جبهه نيستند. بالاخره گروههاي مختلف حمايت مي کنند و ما اين حمايتها را رد نمي کنيم. کمک 77 ميليارد توماني دانشگاه آزاد نيز از بحث هاي جدي روزهاي پاياني انتخابات بود. به گزارش جهان نيوز اين رقم از مغايرت تراز 1027 ميليارد توماني درآمد سالانه دانشگاه آزاد و تراز 950 ميليارد توماني ثبتي اين دانشگاه بدست آمده است. بحث خريد 200هزار مانتوي سبز به مبلغ چهارميليارد تومان؛ بحث هزاران سکه اهدايي و...

* عمليات تروريستي وحمله مسلحانه به ستادهاي احمدي نژاد

همزمان با نزديک شدن به روز انتخابات جنگ تمام عيار مخالفان دولت از عرصه تبليغات به عرصه نظامي هم کشيده شد و در برخي ازمناطق کشورعمليات تروريستي وکشتار هموطنان وحمله مستقيم به ستادهاي رييس جمهورشکل گرفت. در هفتم خرداد ماه تروريستهاي مخالف نظام اسلامي با انفجار بمب در مسجد "علي بن ابيطالب" شهر زاهدان باتخريب بخشهايي از مسجد بيش از 20نفراز هموطنان نمازگزار را شهيد و بالغ بر يکصد نفر ديگر را که در بين آنان ازکودک چهارساله تا زنان و افراد سالخورده ديده مي شدند مجروح نمودند. همزمان با اين عمليات سه نفر ناشناس با حضور در مقابل يکي از ستادهاي دکتر احمدي‌نژاد در خيابان سعدي زاهدان و در جنب مسجد عترت‌النبي(ع) اقدام به فحاشي و توهين به رييس جمهور کرده و پس از پاره کردن تصاوير وي با اعضاي اين ستاد درگير شدند. افراد ناشناس پس از درگيري لفظي، اقدام به تيراندازي به سمت حاضران در محل کرده و سه نفر از جمله يک کودک دو ساله را از ناحيه دست و شکم مجروح کردند.

* القاي نا امني و بستر سازي براي درگيري اهل تسنن با برادران شيعي

بديهي است حرکتها و اقدامات تروريستي صورت گرفته مورد رضايت هيچيک از کانديداها نمي باشد؛ اما القاي نا امني وايجاد هرج ومرج در کشور آنهم در ايام حساسترين انتخابات ملت ايران در طول سي سال گذشته ؛ تاکتيکي است که بيگانگان مخالف دولت نهم جهت شکست فرزند با خلوص ملت ايران در انتخابات پيش رو در پيش گرفتند. سناتور دمکرات ايالت "نيوجرسي" آمريکا فرانک لوتنبرگ که از طرفداران سرسخت رژيم صهيونيستي در کنگره اين کشور است، اعلام کرد: اگر احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري ايران در روز 22 خرداد شکست بخورد، ما بايد جشن بگيريم. فرانک لوتنبرگ در مصاحبه با روزنامه صهيونيستي جروزآلم پست ادامه داد: حتي اگر يکي بدتر از احمدي نژاد سر کار بيايد، ما بايد جشن بگيريم.

درهمين رابطه قابل ذکر است که شايعه ترور«مولوي عبدالحميد» امام جمعه اهل تسنن زاهدان ؛ پس از اظهارات وي در محکوميت عمليات تروريستي در مسجد "علي بن ابيطالب" شهر زاهدان برسرزبانها افتاد . که بلافاصله استاندار سيستان و بلوچستان اين خبر را تکذيب کرد.

* اوج شکوه ؛ اوج حماسه؛ انقلاب سوم

22 خرداد ماه سال 1388 را شايد بتوان بزرگترين حماسه ملت ايران درطي دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي ناميد. اين روز باشکوه که به حق مي توان آن را بعد از 22بهمن سال57 وسيزدهم آبان ماه سال58(روزفتح لانه جاسوسي آمريکا) که امام خميني(ره) آن را انقلاب دوم ملت ايران ناميدند؛ به انقلاب سوم ملت سرافراز ايران تعبير کرد.

انقلاب اوج شور و شعور يک ملت و قيام يکپارچه جامعه در برابر قدرتهاي مخربي است که دربرابر آرمانها و ارزشها ومنافع معنوي ومادي ملت ايستاده اند. گاه اين قدرت مخرب رژيمي استبدادي وضدمردمي همانند رژيم پهلوي است که ساليان طولاني ملت ايران را براي منافع بيگانگان به بند کشيده بود. گاه دخالت مستقيم بيگانه درامورداخلي جامعه وارتباط بيگانگان با گروهها و تشکلهاي ضدملي براي مقابله با آرمانهاي ملت است؛ و گاه امواج مخرب گروهها وتشکلهاي سياسي زياده خواه و باندهاي مخوف و مافيايي قدرت و ثروت است که با نفوذ درارکان جامعه با ايجاد دودستگي و انشقاق سعي در رويارويي آحاد ملت با يکديگر براي حفظ منافع خود مي نمايند. که هر سه مورد آن در جامعه ما بوقوع پيوسته و ملت سرافراز ايران در هربار با تکيه بر ارزشها وآرمانهاي الهي وشعوروآگاهي خود با حضوروقيامي يکپارچه در برابر آن ايستاده است.

22 خرداد ماه قيام سوم ملت ايران طي دهه هاي اخيراست. روزي است که ملت دربرابر بزرگترين اعوجاج تاريخ ؛ آزموني بزرگ را با موفقيت پشت سرگذاشت و به همه آناني که با اتکا به پول و ثروت وقدرت ودروغ و نيرنگ قصد ايجاد انحراف درمسير انقلاب اسلامي را داشتند ؛ ثابت کرد که صداقت تنها راه نفوذ به قلوب مردم وکسب اعتماد آنان است.

صداقت دکتر محمود احمدي نژاد وتلاش بي وقفه او در چهارسال خدمتگذاري جهت اجراي عدالت دراقصي نقاط سرزمين پهناورمان ؛ تمامي ترفندها ودسايس وتوطئه ها و دروغها را برعليه وي که زندگي خودراوقف آحاد ملت ايران کرده بود ؛ خنثي کرد وبار ديگر مرد عدالت واين باربا ميليونها راي بيشتروافزونتر از دوره قبل اعتماد ملت را براي خدمتگذاري بدست آورد.

* انقلاب مخملي

در حالي که خيل دهها ميليوني ملت ايران براي پيروزي درانقلاب سوم خود آماده برگزاري جشن وشادماني بودند؛ رقباي متحد که از قبل شکست خود راپيش بيني کرده بودند درهمان ساعات اوليه روز22خرداد ودر حالي که چند ساعتي ازبرگزاري انتخابات نمي گذشت و مردم درحال راي دادن بودند با اعلام پيروزي ميرحسين موسوي در انتخابات ؛ پروژه انقلاب مخملي را کليد زدند.

سايت قلم؛ يکي از پايگاههاي رسمي اينترنتي ميرحسين موسوي در ساعت 13:59:45 از کاربران اين سايت درخواست کرد که تيتر پيروزي را براي نشريات فرداپيشنهاد دهند!!

واين در حالي بود که کمتر از شش ساعت از زمان راي گيري مي گذشت وچندين ساعت به پايان راي گيري مانده بود و مردم درحال راي دادن بودند.

متن خبرسايت قلم ازاين قرار است:

براي 23 خرداد " تيتر پيروزي "را پيشنهاد دهيد

قلم - از عموم هموطنان سبز انديش درخواست مي‌شود،تيتر يا جمله پيشنهادي خود را براي

" روز بزرگ پيروزي" در انتهاي همين مطلب(بخش نظرات) درج يا به آدرس ايميل titrepiroozi@gmail.com اعلام کنيد.اخبار واصله از سراسر کشور در کمتر از 5 ساعتي که از آغاز راي گيري مي‌گذرد حاکي از پيروزي قاطع و تاريخي مهندس موسوي در انتخابات است! در همين راستا تيتر نخست قلم نيوز در روز پيروزي مير حسين و اعلام نتايج نهايي (23 خرداد) توسط حاميان وي نوشته مي شود.قلم نيوز از همراهان و حاميان وي مي خواهد تا تيتر پيشنهادي خود را براي پيروزي وي زير همين خبر به صورت پيام بنويسند يا به آدرس ايميل titrepiroozi@gmail.com ارسال کنيد.اين اقدام به منظور ارج نهادن به تلاش و کوشش شبانه روزي همه هم ميهناني است که با پيوستن به "موج سبز" بار ديگر عزم خود را براي تحقق آرمان ها و شعارهاي اصيل انقلاب : «آزادي، عدالت و پيشرفت» نشان دادند.از شهروندان و هموطنان سبز انديش و سبز پوش مي خواهيم براي نوشتن تيتر يا جملات خود موارد ذيل را رعايت کنند:

1- تيتر يا جمله حتي المقدور کوتاه و رسا باشد.

2- مطابق قانون و قابل انتشار در رسانه‌هاي جمهوري اسلامي باشد.

3- بداعت و زيبايي را همراه با ظرافت و معنا توامان داشته باشد.

تيتر يا جمله برگزيده به عنوان تيتر اصلي قلم نيوز در روز پيروزي مير حسين موسوي و با نام (در صورت موافقت فرستنده ) منتشر خواهد شد و 3 عنوان برگزيده به جرايد کشور پيشنهاد خواهد شد.

اينکه اخبار واصله از کجا آمده و سايت ميرحسين موسوي چگونه از درون صندوقهايي که هنوز شمارش نشده اطلاع دارد!! حکايت از برنامه ريزي گسترده و از پيش تدوين شده براي انقلاب مخملي مي کرد.

سايت قلم ساعتي بعد فراتر از اين اقدام پيروزي قاطع ميرحسين موسوي را در 21 استان کشور اعلام نمود!

متن اطلاعيه سايت قلم که در ساعت 14وپانزده دقيقه بعدازظهر جمعه 22خرداد ماه منتشر شد چنين است:

* برتري قاطع مهندس موسوي در 21 استان !

قلم - گزارش هاي دريافتي حاکي از برتري قاطع مهندس موسوي در 21 استان کشور تا هم اکنون است.به گزارش قلم نيوز، براساس اخبار واصله تا اين لحظه انتخاب مردم تهران، اصفهان، فارس، آذربايجان شرقي، آذريابجان غربي، اردبيل، خراسان جنوبي، رضوي و شمالي، کرمان، سيستان و بلوچستان، کردستان، بوشهر، خوزستان، قم، زنجان، گيلان، ايلام، يزد، هرمزگان و گلستان ميرحسين موسوي است و مردم اين استان ها تا اين لحظه او را به عنوان رييس جمهوري انتخاب ‌کردند!!

دروغگوياني که با ننگ آورترين دروغ تاريخ ؛ يعني اتهام دروغ به يکي از بهترين و صادق ترين خدمتگزاران اين مملکت سعي دربيرون راندن خادمين ازدامان ملت را داشتند؛ کساني که با دروغگو خطاب کردن صادقان ؛ خود بزرگترين دروغ را به ملت مي گفتند در پي چه چيزي جز انقلاب مخملي وکودتاي سفيد بودند؟!

هنوز پنج ساعتي از آغاز راي گيري نگذشته و نيمي از ملت و شايد بيشتر آنها راي خود را درصندوقها نريخته بودند که اينها آراي ناتمام 21 استان کشور را به نام خود مصادره کرده بودند!

دروغگوياني که بزرگ تئوريسين و نظريه پردازشان گفته بود:

آنقدر بگو احمدي‌نژاد دروغگوست که اگر گفت ماست سفيد است، کسي باور نکند. همين فرد

درباره انقلاب مخملي به صراحت اعلام مي دارد: انقلاب رنگي، دمکراسي را به ارمغان مي آورد!

چند روز مانده به انتخابات؛ سعيد حجاريان،عضو ارشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و از حاميان ميرحسين موسوي با انتشار مقاله‌اي در ارگان اين حزب از وقوع انقلاب‌هاي مخملين و رنگي در کشورهاي اقمار شوروي سابق تمجيد مي کند و مي نويسد : انقلابهاي مخملين موجي از دمکراسي را براي کشورهاي اقمار شوروي سابق به ارمغان آوردند!

حجاريان در اين مقاله انقلابهاي مخملين و نرم را مي ستايد وآن را از انقلابهاي کلاسيک بهترمي داند و مي نويسد : تفاوت انقلابهاي نرم يا مخملين باانقلابهاي کلاسيک آن است که در انقلاب کلاسيک ، بعد از پيروزي معمولا يک دوره ترور و وحشت به وجود مي‌آيد و فراکسيونها به جان هم مي‌افتند و کشتارهاي وسيعي صورت مي‌گيرد و اصطلاحا انقلاب فرزندان خود را مي‌خورد.

وي در ادامه مي افزايد: اما در انقلابهاي نرم اين فراکسيونها مي‌توانند به گونه اي دمکراتيک با يکديگر تعامل داشته باشند و چرخه قدرت بدون خون ريزي ميان آنها انجام گيرد!

تمام حرف آقاي حجاريان اين است که ملت انقلابي ايران با گذشتن از خون صدها هزار نفر از فرزندان شهيدشان وبا صرفنظر از آرمانهاي بزرگ انقلابي خود که در طي سي سال با چنگ و دندان وتحمل مصائب بسياراز آنها حفاظت کرده است؛ بخاطر پيوندهاي امثال آقاي حجاريان با باندهاي قدرت وثروت و اپوزيسيونهاي داخلي و خارجي وقدرتهاي بيگانه ؛ انقلابي مخملين کند و نظاره گرتعامل وجشن عروسي فراکسيونهاي چپ و راست و ميانه وليبرال وسلطنت طلب و توده اي و منافق و مارکسيست وکمونيست وبهايي وماسونها و...باشد وبراي اين تعامل تمامي ارزشها و آرمانها و اهداف ديني وملي و افتخارات سياسي و علمي و فرهنگي و اجتماعي خود را زير پا بگذارد!!