"قسم جلاله خوردند نه یک بار بلکه سه بار والله باالله تالله دوران تو دیگر تکرار نمی‌شود، تو را عامل همه بدبختی‌ها معرفی کردند. دوره هشت ساله‌ات را ویرانه نامیدند و البته پس از دعوت به مناظره از رویارویی با تو فرار کردند و در عین حال همچنان به بد گفتن به تو ادامه دادند و صحبت از تو را چوب به مرده زدن نامیدند و همچنان خودشان هر روزه از تو می‌گویند! تو را مرده‌ای نامیدند که عوضی رفت! و تو تیتر هر روزه روزنامه‌ها و سایت‌هایشان هستی و تو در سکوت کامل به سر می‌بری ولی آنها دست از اتهام و دروغ و تهمت بر نمی‌دارند، چون می‌ترسند تو بازگردی! و تو مدام اعلام می‌کنی که دیگر قصد بازگشت نداری ولی آرام نمی‌گیرند!"

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ وقتی در سال 82، شورای شهر دوم، نام تو را بعنوان یکی از گزینه‌‌های شهرداری تهران معرفی کرد، اصلاح‌طلبان و کارگزاران پس از آن افتضاح شورای اول، چنان مخالفتی کردند که تا قبل از این برای هیچ گزینه‌شهرداری چنین مخالفتی را ابراز نداشته بودند تا تو شهردار نشوی!

وقتی شهردار تهران شدی، حکم شهرداری‌ات، توسط وزیر کشور وقت، امضاء نشد و مدت زمانی زمان برد، تا این حکم امضاء شود در حالیکه هیچ‌شهرداری قبل و بعد از این با چنین مشکلی مواجه نشد تا تو شهردار نشوی و آمدی و شدی!

وقتی کاندیدای ریاست جمهوری در سال 84 شدی، اصولگرایان با آنکه پس از شش سال ناکامی مطلق، دو انتخابات را با طراحی منحصر به فرد تو از اصلاح‌طلبان برده‌ بودند، تو را گزینه اصلی خود ندانسته و مجبور به خروج از جمعشان کردند تا رئیس جمهور نشوی!

وقتی در نظرسنجی‌ها بالاتر از سایر کاندیدای اصولگرا قرار گرفتی، بنا به دلایل واهی این تو بودی که به درخواست آنها باید از صحنه خارج می‌شدی و کنار می‌کشیدی و این تو بودی که نباید می‌آمدی و حذف می‌شدی تا رئیس جمهور نشوی!

وقتی با هاشمی رفسنجانی به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کردی، همه اصلاح‌طلبان، جبهه‌ملی‌ها، نهضت‌آزادی‌ها و کارگزارانی‌ها، مجمع روحانیون مبارز و جامعه روحانیت مبارز، از رقیبت نام آشنای تو حمایت کردند، صحنه‌‌ای که قبل و بعد از تو برای هیچیک از نامزدهای انتخاباتی شاهد نبودیم تا تو نیایی و رئیس جمهور نشوی!

وقتی برای رقابت با هاشمی تنها شدی، خاتمی رئیس جمهور هشت سال و مجری انتخابات رسما از رقیبت حمایت کرد و در زمان پخش صحبت‌های تو در صدا و سیما برق خیلی مناطق کشور را قطع کردند و به هر دری که شد زدند تا تو به هر قیمتی شده نیایی، صحنه‌‌ای که قبل و بعد از تو برای هیچیک از نامزدهای انتخاباتی شاهد نبودیم تا رئیس جمهور نشوی و آمدی و شدی!

وقتی رئیس جمهور شدی، نامزد نام آشنای رقیب به تو تبریک نگفت! تو را به رسمیت نشناخت! همه تلاششان را کردند تا کارت به چهارسال نکشد، سنگ‌اندازی‌ها، تهمت‌ها، فیلم‌درست‌کردن‌ها، سخنرانی‌ها، مسخره‌کردن ها، دروغ‌پردازی‌ها، به حد اعلای خود رسید. کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا دوره‌ات نیمه‌تمام بماند!

سفر‌های استانی‌ات را هزینه برای بیت المال، بین مردم بودن و با مردم یکی شدنت را سیاست پوپولیستی، سخنرانی‌های ضد صهیونیستی‌ات را سیاستی اشتباه و عامل جنجال در جامعه جهانی، اعضای کابینه‌ات را در بالاترین سطح سوال و استیضاح، ماجرای مرحوم کردان را سند بی‌قانونی دولتت، پایین‌نگه داشتن نرخ تورم و سود بانکی‌ات را ویرانه کردن اقتصاد، طرح سهمیه‌بندی بنزین و صدور کارت سوخت‌ را نشدنی و محال و پس از اجرایی شدن اشتباه و خطا، طرح هدفمندی یارانه‌ات را تورم‌زا و نشدنی، مسکن مهر‌ت را خیالی و ناکارآمد و بلا استفاده و خلاصه همه کارهای دولتت را بد جلوه دادند کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا اگر دوره چهارساله‌ات به اتمام رسید، دیگر تکرار نشود!

با نزدیک شدن به پایان دوره چهار ساله اولت، موسوی را با سابقه هشت سال نخست‌وزیری که بیست سال از صحنه سیاست بدور بود، به صحنه آوردند، خاتمی که هشت سال رئیس جمهور بود را به کناره‌گیری از کاندیداتوری و حمایت از موسوی وادارش ساختند، خودشان هم که هشت سال رئیس جمهور و رئیس مجلس خبرگان رهبری بودند با تمام امکاناتشان از بیت المال مردم در دانشگاه آزاد گرفته تا تمام فامیل نزدیک و دورشان همه بسیج شدند و حتی گروهی که نامشان اصولگرایان اصلاح‌طلب بود را برای حمایت از موسوی مهیا ساختند تا سخت‌ترین انتخابات چهارساله دوم یک رئیس جمهور را رقم بزنند کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تاتو دیگر نباشی!

میرحسین موسوی که آن سابقه مخالفت با آیت الله خامنه‌ای در دهه شصت را داشت تایید صلاحیت می‌شود، کروبی که یکبار ادعای تقلب در انتخابات سال 84 کرده بود نیز تایید صلاحیت می‌شود و رضایی که می‌توانست رای بخش مهمی از اصولگرایان را بخود اختصاص داده به میدان فرستادند و خود با تمام توان از هر سه حمایت مالی و معنوی کردند. کرباسچی را به ستاد کروبی فرستادند تا وزنش بیشتر شود، فائزه، محسن، مهدی و یاسر را به ستاد موسوی فرستادند تا تیمش کامل شود و وزرای برکنار شده‌ات را به تیم رضایی اضافه کردند تا رای‌آوری اش بیشتر شود کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو دیگر نباشی و نیایی!

پس از چهار سال سنگین‌ترین تهمت‌ها و دروغ‌ پراکنی‌ها، هر سه رقیبت 6 ماه قبل از شروع رسمی تبلیغات انتخابات به شهرهای مختلف سفر کردند و برای خود تبلیغات کردند کاری که خلاف قطعی قانون انتخابات بود و در عین حال به سفرهای استانی تو، که در آن هیچ تبلیغی نمی‌کردی و ادامه ادای وظیفه ریاست جمهوری و خدمت به ملت بود ایراد می‌گرفتند و آن را هزینه بیت المال برای انتخابات دانستند و تبلیغ کردند تا تو را مجرم و خود را مبرا نزد مردم معرفی کنند، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو دیگر نیایی!

در مناظره‌ها، همچنان به تهمت‌ها و دروغ‌ها ادامه دادند و زمانی‌که تو پشت صحنه چهار سال گذشته را در چند جمله برای ملت شرح دادی، ظلم به کردان که مدرکش شرط قانونی وزارتش نبود را با نشان دادن کپی مدرک تحصیلی همسر طرف مناظره‌ات که عضو هیات علمی بودنش و رئیس دانشگاه شدنش قانوناً منوط به داشتن مدرکی معتبر بود را به او نشان دادی، از بیت المال ملت پرسیدی که توسط فرزند برخی چپاول شده بود و از حقوق ملت دفاع کردی و از موسوی پاسخی نشنیدی و البته این افشاگری تو بعدها سند فتنه‌گری ات شد، کپی مدرک تحصیلی که در گوشه‌اش عکس سه در چهار سیاه و سفید همسر موسوی بود، نشان دادن عکس ناموس مردم معرفی شد، سوال در خصوص اموال فرزندان برخی که از آن تاریخ تا امروز به مدت شش سال است فرصت داشتند که پاسخ این سوالات را به ملت بدهند و همچنان بی‌پاسخ رها و آزاد هستند، حرمت شکنی و حرکت ضد امنیت ملی! و منجر به نامه بدون سلام و والسلام به رهبری و تهدید به کودتا و براندازی گردید، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو مجدداً به صحنه نیایی و رئیس جمهور نشوی و آمدی و مجدداً رئیس جمهور ملت شدی!

پس از رای بیست و پنج میلیونی ملت، ادعای تقلب می‌شود، بخشی از مردم را به خیابان می کشانند، بانک و مسجد آتش می‌زنند، همانها که از جانب رهبری فتنه‌گر نامیده‌شدند را تو خس و خاشاک نامیدی و این جمله‌ات امروز سند فتنه‌گری ات شده، این در حالیست که عبارت رهبری در فتنه‌گر نامیدن آنها بسیار مضمونی سخت‌تر از عبارت خس و خاشاک تو داشت و چون دیگر هیچ نداشتند که تو را بکوبند این را دستمایه قرار دادند! صحنه انتخاب ملت را به هم زدند، رسماً جلوی رهبری نظام ایستادند که چرا از انتخاب مردم حمایت می‌کند! شعار بر علیه رهبری دادند، شعار بر علیه تو که منتخب ملت بودی سردادند، نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمانهای انقلاب همچون فلسطین، اسلام و در نهایت هتک حرمت به ساحت امام خمینی و حضرت ابا عبدالله الحسین ع کردند، هرکار توانستند بر علیه تو کردند، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا به هر قیمتی شده از رئیس جمهور شدن تو جلو‌گیری کنند و تو با حمایت رهبری و ملت رئیس جمهور ماندی!

در دوره دوم ریاست جمهوری‌ات به لبنان رفتی و در مرز اسرائیل فریاد ضد صهیونیست سر دادی! تند رفتی! در کنفرانس ضد صهیونیست مظلومیت فلسطین را فریاد زدی و رئیس رژیم اشغالگر قدس گفت احمدی‌نژاد باید حذف شود سخنی که قبل و پس از تو در مورد هیچ رئیس‌جمهور و نخست‌وزیری نگفت، در مورد تو گفت و صحنه ایران از این پس تغییر کرد!

به برخی از وزرایت رای اعتماد ندادند، منحرفت خواندند، تو را بزرگترین خطر از صدر اسلام معرفی کردند، تو را در ارتباط با اجنه و رمالها دانستند، تو را سحر شده خواندند، بهایی، حجتیه و بی‌دین، تارک الصلاه و هزاران تهمت دیگر زدند ، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند، کاری کردند تا تو بودن و نبودنت با هم تفاوتی نکند!

تلاش کردند تا کابینه‌ات را از اکثریت بیاندازند! طرح سوال و اسیضاحت را مطرح کردند، دوبار سوال از رئیس جمهور را در دستور کار مجلس قرار دادند، چند وزیر را استیضاح و برکنار کردند، اختیار تعیین رئیس سازمان تأمین اجتماعی را هم از تو گرفتند، وزیر امور خارجه‌ات حق تعیین معاونش را نداشت و این معاون را زندانی کردند، هرکسی به جرم اینکه در کنار تو بود، عضو حلقه انحرافی نامیدند گویا رئیس جمهور باید به تنهایی کار می‌کرد و حق نداشت مشاور داشته باشد، حق نداشت رئیس دفتر داشته باشد، حق نداشت همکاری داشته باشد و اینها فقط زمانی می‌توانستند بدون تهمت انحراف کار کنند که بر علیه تو موضع بگیرند واز دستورات تو سرباز زنند و به دستور آنها عمل کنند و با آنها باشند، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو بودنت با نبودنت فرقی نکند و متاسفانه موفق شدند!

به غربی‌ها گفتند تحریم‌ها را بیشتر کنید، در طراحی این تحریمها به کمک آنها شتافتند. ملت را تحت فشار قراردادند و با خوشحالی از تحریم بانک مرکزی، تحریم فروش نفت و غیره در رسانه‌هایشان گفتند و بازار ارز را آشفته کردند و نظاره‌گر بالا رفتن قیمت ارز و به تبع آن تورم و فشار به جامعه شدند و آنگاه مدیریت تو را باعث و بانی این گرانی ها خواندند و بدترین فشارها را به ملت وارد کردند تا در انتخابات بعدی به گزینه تو رای ندهند و از تو دست بکشند و از تو مایوس شوند، کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو مجدداً نیایی و موفق شدند!

با نزدیک شدن به انتخابات تو دیگر نه آن مبارز شجاع بودی و نه یار و یاور رهبری شناخته می‌شدی در حالی که در خفا به این تهمت آخری می‌گریستی! تو نه آن ضد صهیونیست بلکه عامل اسرائیل شناخته می‌شدی، تو نه آن مسلمان غیرتمند که یهودی زاده معرفی شدی! تو نه آن ایرانی متعهد که بهایی ضد دین خوانده شدی، خلاصه اینکه دیگر مسلمان نبودی و گفتند که حتی نماز هم نمی‌خوانی! کارهایی که قبل و پس از تو با هیچ رئیس‌جمهوری نکردند، با تو کردند تا تو دیگر نیایی و موفق شدند!

با همه این کارها دیدند که ملت نگاهش، خواسته‌اش، فریادش، آمدنش، استقبالش، بدرقه‌اش، دعای خیرش، همه و همه با توست. لذا گفتند که هرکس که در انتخابات بوی انحراف بدهد رد صلاحیت می‌شود و نگفتند که بوی فتنه بدهد، گفتند بوی انحراف بدهد تا تو گزینه‌ات را به صحنه انتخابات وارد نکنی تا دیگر نباشی! حرفهایی که قبل و پس از تو در مورد هیچ رئیس‌جمهوری نگفتند، در مورد تو گفتند و تو گزینه‌ات را به صحنه آوردی!

گفتند تو می‌خواهی انتخابات را برهم بزنی، می‌خواهی انتخابات را برگزار نکنی، می خواهی کشور را به هم بریزی، شورش کنی، از فتنه‌گران نگفتند و نترسیدند ولی از تو گفتند، گفتند تو فتنه بزرگتری هستی! گفتند با هاشمی یکی شده‌ای. گفتند فتنه و انحراف با هم متحد شده‌اند. گفتند تو همگام با فتنه‌گران برای نابودی جمهوری اسلامی هم اراده شده‌ای. حرفهایی که قبل و پس از تو در مورد هیچ رئیس‌جمهوری نگفتند، در مورد تو گفتند تا دیگر نباشی و موفق شدند.

گزینه تو را در انتخاباتی که به توصیه رهبری همه سلایق باید در آن حضور می‌یافتند رد صلاحیت کردند، تویی که هشت سال منتخب ملت بودی سلیقه‌ای به حساب نمی‌آمدی و گزینه‌ات رد صلاحیت شد ولی غرضی وزیر سابق دولت هاشمی تایید صلاحیت و یک سلیقه از سلایق مردم به حساب آمد تا تودیگر باز نگردی و تو سکوت کردی، هیچ نگفتی، اصولگریان و اصلاح طلبان با هم در میدانی که تنها گزینه تو حضور نداشت، برخلاف توصیه رهبری، آنچه تهمت و افترا بود و آنچه بدی و ضعف بود را در مبارزات انتخاباتی به دولت تو نسبت دادند و یکی‌شان پیروز شد و گزینه‌های شکست خورده تو را عامل شکست خود در انتخاباتی که گزینه‌ات رد صلاحیت شده بود دانستند و تو سکوت کردی تا عقده‌هایشان گشایش یابد و نیافت و رفتنت را جشن گرفتند و خرسند شدند و البته گویا ظاهرا بالاخره موفق شدند ولی آرام نمی‌گیرند!

به برنده انتخاباتی که در شرایط حذف تنها گزینه‌ات با هجده میلیون رای رئیس جمهور شد تبریک گفتی، همانی که چهارسال پیش از این، و چهار سال قبل از آن، به خود اجازه نداد به تو بخاطر کسب 25 میلیون رای تبریک بگوید! کنار رفتی و نه فتنه‌‌گری کردی و شورش و بلوا کردی و البته عامل شکست اصولگرایان در انتخابات و عامل همه بدبختی‌های ممکن از زمان حضرت آدم تا امروز در کل عالم شدی ولی راه سکوت را برگزیدی و تا امروز سکوت کردی! تو را به دادگاه فراخواندند! تو سکوت کردی و هیچ نگفتی!

بودجه دانشگاهت را دزدی از بیت المال خواندند و بودجه قانونی را به آنها باز گرداندی و آنها چندین برابرش را برای سایت جماران و موسسه حسن خمینی اختصاص دادند و ککشان هم نگزید ولی همچنان تو را عامل اختلاس آن شانزده میلیارد معرفی می‌کنند و دانشگاه ملت را به جرم بودن تو غیر قانونی اعلام کرده و ساختمان چهار طبقه آن را گرفتند و سایت دانشگاه را بستند تا دیگر اثری از تو نباشد ولی آرام نمی‌گیرند.

از وقتی که رفتی سکوت کردی، اما دروغها و تهمت‌ها تمام که نشد هیچ، کمتر که نشد هیچ، بر حجمش افزوده شد. تو که هشت سال چنان فعال و پرانرژی بودی، یک سال و نیم است که در سکوت بسر می‌بری و همچنان آماج تهمتها و دروغ‌ها و در جدید‌ترین اظهارات، آماج فحش‌ها و ناسزا ها می‌شوی و همچنان به سکوت خود ادامه می‌دهی و آنها نیز به اقدامات جوانمردانه خود ادامه می‌دهند ولی آرام نمی‌گیرند.

قسم جلاله خوردند نه یک بار بلکه سه بار والله باالله تالله دوران تو دیگر تکرار نمی‌شود، تو را عامل همه بدبختی‌ها معرفی کردند. دوره هشت ساله‌ات را ویرانه نامیدند و البته پس از دعوت به مناظره از رویارویی با تو فرار کردند و در عین حال همچنان به بد گفتن به تو ادامه دادند و صحبت از تو را چوب به مرده زدن نامیدند و همچنان خودشان هر روزه از تو می‌گویند! تو را مرده‌ای نامیدند که عوضی رفت! و تو تیتر هر روزه روزنامه‌ها و سایت‌هایشان هستی و تو در سکوت کامل به سر می‌بری ولی آنها دست از اتهام و دروغ و تهمت بر نمی‌دارند، چون می‌ترسند تو بازگردی! و تو مدام اعلام می‌کنی که دیگر قصد بازگشت نداری ولی آرام نمی‌گیرند!

صدا و سیما در برنامه شناسنامه، مهمانانش هفته‌ای نیست که در سکوت تو، بر علیه تو سخنی نگویند، در برنامه مناظره و سایر برنامه‌های سیاسی هنوز که هنوزه هفته‌ای نیست که بر علیه تو اتهام جدیدی نسازند، و اینک صدا و سیما در سالروز نهم دی‌ماه که ملت برای دفاع از رای به تو، با در دست داشتن تصویر رهبری و تو به میدان آمدند و با شعار بر علیه سران و حامیان فتنه، همه‌شان را به پستوهایشان فرستادند و فتنه را ناکام کردند، تو را در گام اول یکی از عاملین فتنه معرفی می‌کنند و خدا می‌داند در گام‌های بعدی چه نقشه‌ای برایت کشیده‌اند تا تو دیگر باز نگردی و تو سکوت کرده‌ای و آنان ولی آرام نمی‌گیرند!

وقتی نتوانستند سکوتت را بشکنند! شب نامه هایی برایت راه‌اندازی کردند و به دروغ از جانب تو صحبت می‌کنند و صحبت‌های نگفته تو را تحلیل می‌کنند و این نگفته‌ها را محکوم می‌کنند و مقاله‌ها از این دروغ‌های خود ساخته می‌نویسند و تیتر یک روزنامه‌هایشان می‌کنند و مجددا تو را بخاطر صحبت‌های نگفته‌ات مورد ناسزا و استهزاء و تهمت‌های جدید قرار می‌دهند تا تو خدای ناکرده باز نگردی و تو همچنان به آنها اطمینان می‌دهی که فعلا قصدی برای بازگشت نداری ولی آنها دست‌بردار نیستند و آرام نمی‌گیرند!

تو کیستی که ملت با سیل این همه سنگ‌اندازی‌ها و دروغ‌ها و نقشه‌ها و دسیسه‌ها و ناسزا‌ها و سناریوهای پیچیده و فشارها و تهمتها همچنان دوستت دارند، مشکلاتشان را با تو مطرح می‌کنند تو را رئیس جمهور قلبهایشان نامیده و عاشقانه تو را دوست دارند و تو را می‌خواهند و بی‌تابانه به بازگشتت می‌اندیشند و بی صبرانه نام تو را می‌گویند و تو به حق آنها را به بازگشت و ظهور امام عصر بشارت می‌دهی همچنان که از روز اول آمدنت همانجا که ملت برای اولین بار تو را در قاب تلویزیون دید کلامت را با دعای فرجش آغاز کردی و ذکر این دعا را هیچگاه فراموش نکردی و نمی‌کنی ولی دشمنانت دست‌بردار نبوده و آرام نمی‌گیرند!

اما، سوال اینجاست اگر دشمنانت تو را اعدام کنند و از نبودت مطمئن شوند، و شادی پس از مردنت را برگزار کنند و مسرور و خوشحال از نبودنت باشند، آیا پس از آن در قبالت سیاست سکوت را در پیش خواهند گرفت یا همچنان ادامه می‌دهند و آرام نمی‌گیرند؟

منبع

"Our President, analytical news site"