سایت خبرآنلاین منتسب به «حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و «علیرضا معزی» دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت روز چهارشنبه 17 دیماه 93 در یادداشت وقیحانه‌ای توهین‌های زشت و غیرقابل اغماضی را نسبت به مقدسات، نیروهای نظامی و یادگاران دفاع مقدس وارد کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ این یادداشت بی‌شرمانه سایت حسین انتظامی که پس از مواجهه با انتقادات گسترده از روی خروجی این سایت حذف شد ادعاها و توهین‌هایی را مطرح کرده است که به جهت شدت سخیف بودن آن قابل ارائه در این گزارش نیست.

«خبر آنلاین»، دیروز در این یادداشت که از فردی به‌نام «حمیدرضا شاه‌محمدی» منتشر شد در دفاع از اظهارات چندی پیش حسن روحانی، به 2 تن از صحابه خاص رسول خدا (ابوذر و سلمان) و یادگاران دفاع مقدس اهانت کرد. این یادداشت که از تیتر تا ذیل آن توهین به مقدسات و نبروهای ارزشی را در دستور کار خود قرار داده با توهین بی‌شرمانه‌ای عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس‌جمهور» را برای یادداشت سراسر توهین خود انتخاب کرده است. نگارنده این یادداشت که در ‌تاریخ 15 دی به رشته تحریر درآمده، با استفاده از ادبیات وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی و ضدانقلاب، حملات بی‌سابقه‌ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کرده است. «خبر آنلاین» در این یادداشت، با سوءاستفاده از اظهارات احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق و سخنرانی حسن روحانی، رئیس دولت یازدهم در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، سپاه و بسیج را به فساد متهم کرده است. این توهین که از سخنان چندی پیش حسن روحانی در همایش مبارزه با فساد به عنوان سرپوش و توجیهی برای هتاکی‌های خود علیه ارزش‌ها و مقدسات استفاده کرده در حالی است که چندی بعد از آن همایش سخنگوی دولت صراحتا از رابطه خوب سپاه و دولت خبر داد و برخی از کسانی که به اقدامات سازندگی سپاه حمله می‌کنند را غافل یا مغرض خواند. نویسنده در فراز پایانی این یادداشت سراسر اهانت‌بار خود نوشته است: اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمان‌ها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند. از سوی دیگر اظهارات چندی پیش رئیس‌جمهور گویا بهانه‌ای برای حامیان دولت شده تا شأن و جایگاه این صحابی بی‌نظیر پیامبر و یاوران اصیل اسلام مورد خدشه قرار گیرد. درحالی که ابوذر و سلمان جایگاه بی‌مانندی در تاریخ و تحولات صدر اسلام دارند، حامیان آقای روحانی با استناد به اظهارات او چنان حرف می‌زنند و می‌نویسند که به ساحت این 2 یار صدیق پیامبر اهانت می‌شود. این البته نخستین باری نیست که این سایت بدنام نسبت به ارزش‌ها و نهادهای انقلابی بددهنی و عربده‌کشی می‌کند. اگرچه تاکنون بارها و بارها جریان انقلابی انتظار برخورد قاطع با این سایت معلو‌م‌الحال را داشته اما مشخص نیست چرا فرآیند برخورد با این سایت که توسط عده‌ای افراد مساله‌دار مدیریت می‌شود؛ ناقص می‌ماند. اکنون که در خلال توهین به نهادهای انقلابی، این سایت بدنام جایگاه و ساحت صحابی پیامبر را مورد اهانت قرار داده، انتظار از دستگاه قضا آن است که حداقل نسبت به تأدیب این قبیل گفتار و ادبیات شعبان بی‌مخ‌ها اقدام کند. گفتنی است؛ خبرآنلاین وابسته به گروه رسانه‌ای خبر است که رسانه‌های این گروه از معاونت مطبوعاتی تحت مدیریت حسین انتظامی تاکنون بیشتر از یک میلیارد تومان یارانه گرفته‌اند!

منبع