حمله رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که چندی پیش از سوی رهبر معظم انقلاب به سران قوا ابلاغ شد، ادامه دارد به گونه‌ای که نمی‌توانند خشم عجزآلود خود را از باطل‌السحر تحریم‌ها پنهان نمایند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از کیهان، از جمله رادیو فردا ارگان رسمی سیا در مطلبی با حمله به سیاست اقتصاد مقاومتی ادعا کرد که رویکرد اقتصاد مقاومتی به جایی نخواهد رسید!

در این نوشته با آسمان و ریسمان بافتن و طرح ادعاهایی بیرون از مسایل اقتصادی آمده است؛ «این رویکرد ]اقتصاد مقاومتی[ به زودی یا به بایگانی سپرده خواهد شد یا آنچنان به تخریب ساختارها و نهادهای تضعیف شده منجر خواهد شد که حتی مدیران جمهوری اسلامی آن را مسکوت خواهند گذارد.»

همچنین ادعا شده است؛ «سیاست اقتصاد مقاومتی که صرفاً برای ریاضت‌کشی بیشتر مردم جهت کاهش فشار بر حکومت تعبیه خواهد شد در فهرست بلند سیاست‌های شکست خورده نظام ثبت خواهد شد.»

پیش از این نیز این رسانه آمریکایی در گزارشی و در پی ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، نتوانسته بود خشم عجزآلود خود را پنهان کند و این رویکرد را بی‌فایده دانسته بود.

سایت گویانیوز که از او در محافل رسانه‌ای داخلی به عنوان سیانیوز یاد می‌شود نیز تلاش کرد رویکرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مورد خدشه قرار بدهد. اما این تلاش از سر عجز و استیصال منجر به آن شده است که تنها در مطلبی هجوآمیز و آمیخته به چاشنی طنزی مستهجن و بکارگیری عباراتی لمپن، بدون هیچ منطقی و استنادی به سیاست اقتصاد مقاومتی ناشیانه و عاجزانه حمله نماید.

این تلاش‌ها و تحرکات رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه به وضوح نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی تمام عیاری که مستکبران و سلطه‌گران علیه او به پیش کشیده‌اند، راهکاری صحیح و منطقی را برگزیده است که صدای حریف را درآورده است.