آقای رنجبران، اگرمی خواهد ملت باور کنند که در رفتارش صداقت دارد و از تریبون رسانه ملی برای تخریب استفاده نمی کند، عبدالرضا داوری، غلامحسین الهام، سید مجتبی ثمره هاشمی، سیدشمس‌الدین حسینی، مرتضی تمدن، بهمن شریف زاده و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس حامی احمدی نژاد را دعوت کند تا ببیند وقتی می گوید احمدی نژاد، پاسخش را چگونه می دهند.

این روزها با شنیدن کلمه شناسنامه شاید ناخودآگاه انتقاد حسن روحانی از منتقدان بی شناسنامه در خاطرمان تداعیی شود اما می خواهم به شناسنامه ای دیگر اشاره کنم که شاید کمی غافل شده ایم از آن و در این غفلت، آن شناسنامه هر چه می خواهد می کند و طبق یک برنامه طراحی شده و کاملاً جهت دار، 8 سال خدمت بی منت و صادقانه پاک ترین و بهترین فرزندان این ملت را به باد زشت ترین و سخیف ترین تهمت ها و توهین ها می گیرد.

محمد حسین رنجبران، مجری ظاهر الصلاح و به اصطلاح اصولگرای صدا و سیما مدتی است که در برنامه ای تحت عنوان شناسنامه، عصر جمعه ها بر محمود احمدی نژاد ناجوانمردانه می تازد و با دعوت از میهمانانی که عنادشان با جریان عدالت و خدمت بر همگان مشهود است، اصرار عجیبی بر سیاه نمایی خدمات دولتهای نهم و دهم دارد. این هفته نیز در برنامه شناسنامه شاهد اتهام زنی محمد اسماعیل کوثری به دکتر احمدی نژاد بودیم که ضمن تکرار ادعای نخ نما و مندرس انحراف، جریان حامی دکتر احمدی نژاد را ادامه فتنه 88 نامید.

گرداننده اصلی این خیمه شب بازی از هر حزب و جریانی برای حضور در برنامه اش دعوت می کند اِلا یاران احمدی نژاد. آقای رنجبران، اگرمی خواهد ملت باور کنند که در رفتارش صداقت دارد و از تریبون رسانه ملی برای تخریب استفاده نمی کند، عبدالرضا داوری، غلامحسین الهام، ثمره هاشمی، سید شمس الدین حسینی، مرتضی تمدن، بهمن شریف زاده و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس حامی احمدی نژاد را دعوت کند تا ببیند وقتی می گوید احمدی نژاد، پاسخش را چگونه می دهند.

کمی که بیشتر در عمق این نمایش تلویزیونی دقیق شویم، درمیابیم که همه سوالها و یادآوری خاطره ها صرفاً جهت رسیدن به سوالات اساسی و اصلی ست که همان تخریب جریان حامی احمدی نژاد است.

اکنون که دیگر برای بسیاری از کسانی که تهمت بزرگ انحراف را به احمدی نژاد و حامیانش می زدند، اصل ماجرا روشن شده و آنها به خوبی فهمیده اند که در زمین چه کسی بازی می کردند، رنجبران در برنامه شناسنامه تقلای عجیبی دارد تا همچنان با رمز انحراف عملیات روانی خود را علیه احمدی نژاد و یارانش مدیریت کند.

اما امثال رنجران باید بدانند که خاطره احمدی نژاد از دل و جان مردم این سرزمین پاک شدنی نیست، خاطره ای که یادآور روزهای غرور و عزت ایرانیان است، خاطره ای که کرامت انسانی را در باور ملت سرافراز ایران اسلامی متجلی می سازد، خاطره شیرین رییس جمهوری که از همه چیز خود گذشت برای اعتلای ایران و ایرانی.

این حضرات باید بدانند که یاران احمدی نژاد طلوع بهار را باور دارند و اتفاقاً خوب می دانند این تحرکات شکست خورده و بداخلاقی های رسانه ای کاملاً در مسیر همان بهار حقیقی ست، چراکه شناسنامه مخالفان احمدی نژاد را در معرض نظر مردم قرار می دهد و آشکار می گردد که چرا احمدی نژاد هرگز دل به این شناسنامه های تقلبی نبسته بود، شناسنامه احمدی نژاد آنچه مهم است، دل های پاک و مهربان مردمی است که اگر کمی به خود زحمت بدهید و از خواص دل بکنید و در میان مردم زندگی کنید، در خواهید یافت که نظرشان راجع به احمدی نژاد چیست. در آن صورت خواهید فهمید که اگر به جای جمعه ها، هر روز برنامه شناسنامه را پخش کنید خللی در اراده و اعتقاد ملت ایجاد نخواهد شد.

منتظران حقیقی نیک می دانند و با تمام وجود لمس کرده اند حس غریب عصر جمعه ها را که در فراغ امامشان بسیار سخت می گذرد و عجب ساعاتی را انتخاب کرده اند این عوامل شناسنامه دار برای به خیال خودشان آزار یاران احمدی نژاد، اما بسیار غافلند که نمی دانند چقدر لذت بخش می شود این غم انتظار توام با زخم خنجر تهمت...

دولت بهار - سهیل جانی پور