به طور معمول در هنگام انجام چنین سفرهایی، صدا و سیمای استان از چند روز قبل با تغییر برنامه‌های معمول خود مردم را جهت استقبال و حضور دعوت می‌کند ولی در این سفر این اتفاق نیافتاد و در قبل و هنگام سفر رادیو و تلویزیون استان برنامه‌های عادی خود را پخش می‌کرد.

 ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان شب گذشته در جلسه هیات دولت از پوشش اخبار سفر رییس‌جمهور از سوی صداوسیمای این استان انتقاد کرد.

ذاکر اصفهانی با انتقاد از نحوه پوشش اخبار سفر استانی هیات دولت به اصفهان از صداوسیمای این استان، گفت: صداوسیمای استان جمعیت متراکم در میدان امام را که برای استقبال از رییس‌جمهور آمده بودند رها کرده و فضای خالی و حاشیه‌ اطراف میدان را به نمایش می‌گذاشت.

وی ادامه داد: به طور معمول در هنگام انجام چنین سفرهایی، صداوسیمای استان از چند روز قبل با تغییر برنامه‌های معمول خود مردم را جهت استقبال و حضور دعوت می‌کند ولی در این سفر این اتفاق نیافتاد و در قبل و هنگام سفر رادیو و تلویزیون استان برنامه‌های عادی خود را پخش می‌کرد.

ذاکر اصفهانی افزود: متاسفانه از سوی صداوسیمای استان خبری در مورد حضور مردم از ساعت‌ها قبل در میدان امام جهت استقبال از رییس‌جمهور منتشر نشد و برنامه‌های عادی تلویزیون پخش می‌شد.

وی ادامه داد: من این اقدام صدا و سیمای استان را نه جفا به دولت، بلکه جفا به مردم این استان می‌دانم، مردمی که با حضور باشکوه در میدان امام جهت استقبال از رییس‌جمهور و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب و نظام حضور پیدا کرده بودند.