حق شناس تصریح کرد: با توجه به محدودیت های منابع اقتصادی، ناکارآمدی های جدی در عرصه مدیریت داخلی و فساد گسترده ای که از گذشته اعماق دولت را در بر گرفته و به قول آقای توکلی، فساد در کشور نهادینه شده است ، دولت یازدهم به راحتی امکان عبور از این مشکلات را ندارد و باید با عقلانیت از موانع موجود عبور کند!!!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمدجواد حق شناس در حاشیه مراسم ترحیم پدر محمد قوچانی روزنامه نگار اصلاح طلب که عصر سه شنبه در مسجد نور برگزار شد، افزود: دولت یازدهم مخالفان جدی دارد که با توجه به راهبرد انتخاباتی اش که همان راهبرد برد- برد است مردم باید تلاش کنند تا اوضاع کشور به خوبی پیش برود. وی اضافه کرد: عملکرد دولت یازدهم در 9 ماه گذشته مثبت بوده و مردم باید از دولت حمایت کنند و سطح انتظاراتشان را افزایش ندهند.
این فعال سیاسی ادامه داد: دولت آقای روحانی تلاش می کند در راستای تعادل و رضایت سیاسی کشور را مدیریت کند که با توجه به فاصله معناداری که بین دولت گذشته و دولت فعلی است کار بسیار مشکلی می باشد.
حق شناس تصریح کرد: با توجه به محدودیت های منابع اقتصادی، ناکارآمدی های جدی در عرصه مدیریت داخلی و فساد گسترده ای که از گذشته اعماق دولت را در بر گرفته و به قول آقای توکلی، فساد در کشور نهادینه شده است ، دولت یازدهم به راحتی امکان عبور از این مشکلات را ندارد و باید با عقلانیت از موانع موجود عبور کند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین گفت: دولت بنای خودش را بر این گذاشته که با حل و فصل سیاست خارجی گام اول را بردارد!! که بعد از عبور از این مرحله، بتواند در مراحل بعدی به عرصه اقتصاد و سیاست داخلی و مبارزه با فساد بپردازد.
وی در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد دلواپس ها در دولت یازدهم گفت: این گروه ها که زمانی قدرت و منابع ملت را در اختیار داشتند امروز احساس خطر می کنند و سر و صداهای آنان در دولت تدبیر و امید طبیعی است.
وی ادامه داد: دلواپسان قصد دارند توجه مردم را از منابع مالی و فساد عظیمی که در این حوزه ها و به ویژه بانک مرکزی و بیت المال رخ داده است به حوزه های دیگر ببرند و به همین دلیل طبل خود را مرتبا به صدا در می آورند!!

البته ظاهرا جناب حق شناس از اوضاع و احوال مملکت کمی بی خبرند که در دولت محترم در حوزه سیاست خارجی چه کرده و یا با هنرمندی تمام ظرف کمتر از شش ماه از آغاز به کار خود فساد بزرگ مالی در قالب رانت 650 میلیون یورویی(3000 میلیارد تومانی) وزارت صنعت، معدن و تجارت را به بار نشانده ؛ و یا با عملکرد درخشان خود در حوزه های کنترل تورم، فرهنگ، عزت ملی، استکبارستیزی، و ...  منّت عظیمی را بر سر ملت ایران گذاشته است