شاهزاده مقرن و شاهزاده بندر هر دو مغز متفکر و امنیتی آل سعود در چند ساله اخیر بوده اند اما اخیرا آنها را از قدرت دور کرده اند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ وب سایت الوعی نیوز با انتشار خبری گزارش داد: اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» دبیر سابق شورای امنیت ملی عربستان اخیرا به دیدار شاهزاده «مقرن بن عبدالعزیز آل سعود» رییس سابق سازمان اطلاعات سعودی و ولیعهد سابق این کشور رفت.
در همین راستا یک منبع آگاه عربستانی که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، به خبرنگار الوعی نیوز گفت: یکی از دلایل حبس شاهزاده مقرن که هفته گذشته خبر آن نیز در رسانه ها منتشر شد، انجام همین دیدار بوده است.
وی در ادامه افزود: در واقع بعد از این دیدار میان این دو شاهزاده امنیتی، مقامات ارشد آل سعود نگران ائتلاف و همدستی آنها علیه «ملک سلمان بن عبدالعزیز» شدند از همین رو تدابیر امنیتی در این باره اتخاذ شد .
لازم به ذکر است شاهزاده مقرن و شاهزاده بندر هر دو مغز متفکر و امنیتی آل سعود در چند ساله اخیر بوده اند اما اخیرا آنها را از قدرت دور کرده اند.(+)

"Our President, analytical news site"