قاضی‌پور خطاب به روحانی گفت: گفتید وزرایی که رأی اعتماد نگرفتند 40درصد رأی مجلس را دارند و می‌توان از آنها استفاده کرد، حال چرا شما که بیش از 50درصد آرای انتخابات را کسب کردید و مابقی کاندیداها 49 درصد، به جای استفاده از نیروهای فتنه‌گر از طرفداران آن‌ 49 درصد استفاده نکردید؟

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان در مخالفت با نصر‌الله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: دلایل مخالفتم با آقای سجادی سیاسی و شخصی نیست بلکه در حوزه عملکرد و برنامه‌های وزیر پیشنهادی است.

 

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیش از 62 سال سن دارد، اظهار داشت: چگونه می‌توان با این سن در حوزه ورزش و جوانان فعال بود و دغدغه آنها را فهمید.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به سوابق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره کرد و از نصر‌الله سجادی پرسید، آقای سجادی! با این همه مسئولیت سنگین چگونه 21 کتاب و 62 مقاله نوشته و در 162 پایان‌نامه استاد راهنما و مشاور بوده‌اید؟

 

قاضی‌پور همچنین از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پرسید که با توجه به مسئولیت سنگین شما در حوزه ورزش چگونه توانسته‌اید این همه کتاب، مقاله و پایان‌نامه را به سرانجام برسانید.

 

وی اضافه کرد: آقای سجادی! در این مدت کوتاه که کمتر از 10 سال است استاد دانشگاه شده‌اید چگونه 162 پایان‌نامه را گرفته‌اید؛ از آقای فرجی که وزیر علوم است و 19 سال استاد تمام بوده است بپرسید چند پایان‌نامه گرفته‌اند،؛ یقیناً به تعداد شما نرسیده است.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 46 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برای این 46 درصد محدودیت‌هایی در حوزه ورزش وجود دارد به همین دلیل وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان توضیح دهند که چه برنامه‌هایی در این زمینه خواهند داشت.

 

وی اضافه کرد: آقای سجادی! شواهد امر نشان می‌دهد شما تاکنون اقدامات عادی در این حوزه انجام داده‌اید و برنامه‌های جدی در این زمینه ندارید.

 

قاضی‌پور با اشاره به حضور جوانان در هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم گفت: آقای سجادی! شما باید نشان می‌دادید چه شناختی از رفتار جوانان دارید و فردا برای این جوانان چه اقداماتی انجام خواهید داد.

 

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به سوابق نصر‌الله سجادی احترام می‌گذارند، خاطر نشان کرد: با توجه به این سوابق باید جستجو کرد که آیا این سوابق برای اداره یک وزارتخانه کافی است و یا وزیر پیشنهادی باید فرد باتجربه‌تری باشد.

 

قاضی‌پور خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پرسید که برای ورزش روستاها و شهرها چه برنامه‌هایی خواهید داشت؟ برنامه‌هایتان برای ورزش بانوان چیست؟ اصولاً چه برنامه‌هایی برای رونق گرفتن ورزش کشاورزان، کارگران، بازاریان، سالخوردگان، بانوان خواهید داشت و این برنامه‌ها را با چه تدبیری پیش خواهید برد؟

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس از نصر‌الله سجادی پرسید آیا تا به حال حتی برای یک ساعت هم به تماشای مسابقات ورزشی کارگران رفته‌اید؟

 

قاضی‌پور اضافه کرد: آقای سجادی! اگر وزیر ورزش شدید با زور، زر و تزویر برخی رؤسای فدراسیون‌ها، رؤسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها و ... انتخاب خواهند شد یا شما قصد دارید ساز و کار درست انتخاب را در پیش بگیرید؟

 

وی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را کلی‌گویی عنوان کرد و با انتقاد از این برنامه‌ها گفت: برنامه‌های شما فقط به بحث قهرمانی آن هم در سطوح عالی پرداخته است که نباید اینگونه باشد زیرا ما با برنامه‌های اینچنینی راه به جایی نخواهیم برد و مشکل ورزشمان حل نمی‌شود.

 

وی همچنین از نصر‌الله سجادی پرسید که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی با کمیسیون فرهنگی مجلس و فراکسیون مجلس مشورت خواهید کرد؟

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ناپسند خواندن سخنان ابتدایی رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی، گفت: آقای روحانی! شما گفتید وزرایی که از مجلس رأی اعتماد نگرفتند چون 40 درصد رأی مجلس را دارند می‌توان از آنها در پست‌های دیگر استفاده کرد، حال سؤال این است که شما بیش از 50 درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری را کسب کرده‌اید و مابقی کاندیداها 49 درصد آراء را به دست آورده‌اند، در این صورت شما نباید به جای استفاده از نیروهای چپ، فتنه 88 و فتنه 78 از طرفداران آن 49 درصد هم استفاده می‌کردید؟