احمدی نژاد با حضور سرزده در منزل حسین محب اهری بازیگر برجسته و نام آشنای سینما و تلویزیون کشور که مدتی است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده، از او عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

 رئیس جمهور به صورت سرزده از حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون کشور عیادت کرد.
احمدی نژاد شامگاه شنبه با حضور سرزده در منزل حسین محب اهری بازیگر برجسته و نام آشنای سینما و تلویزیون کشور که مدتی است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده، از او عیادت کرد و در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، ضمن شنیدن درد دل ها و آرزوی سلامتی و توفیق برای محب اهری، نسبت به پیگیری های لازم جهت تسریع در روند درمان و بهبود وی تاکید کرد.

همچنین علاوه بر رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد نیز در این دیدار سرزده حضور داشت.

در این دیدار حسین محب اهری با اشاره به نوع بیماری و روند درمانی خود و بیان خاطراتی از دوران فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون و سفر به کشورهای مختلف، حضور رئیس جمهور در منزل خود را موجب دلگرمی و تقویت روحیه خود دانست.

حسین محب اهری، بازیگر دوست داشتنی و توانمند سینما و تلویزیون کشور، از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده و در بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.

«حسین محب‌اهری» بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون سال‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. چند وقتی مشکلش حل شده بود اما به تازگی دوباره بیماری‌اش عود کرده و راهی بیمارستان شده؛ اما همچنان می‌خندد و با روحیه منحصر بفردش از بیمارستان راهی صحنه فیلمبرداری می‌شود.