بهزاد نبوی از سران سازمان مجاهدین انقلاب که در دوران مرخصی خود از زندان دیدارهای گسترده ای با چهره های مختلف انجام داده است، اخیرا در منزل خود پذیرای یک عضو برجسته حزب مشارکت ، یکی از سران فتنه و برخی از متهمین حوادث پس از انتخابات بوده است.

 

در این جلسه که با تاکیدات فراوان مبنی بر رسانه ای نشدن آن همراه بوده است پیرامون مباحثی چون انتخابات شورا و لزوم حرکت منسجم ،راه اندازی جنبشی جدید در facebook و استفاده از فضای رسانه ای برای رسیدن به برخی از اهداف صحبت شده است.

 

نکته جالب توجه اینکه برخی از حاضرین در پایان این جلسه خواستار انداختن عکس یادگاری با بهزاد نبوی می شوند که وی به آنها می گوید: "... شما جرائمتان سنگین است و همگی محکوم به اقدام علیه امنیت ملی هستید؛ من بی گناهم، جرم من سبک است فقط متهم به اخلال در نظم ترافیک هستم! من را با خودتان سنجاق نکنید من با شما عکس نمی گیرم."

 

حاضرین این سخن نبوی را حمل بر مزاح دانستند اما ظاهرا  بهزاد نبوی با جدیت از گرفتن عكس یادگاری خودداری می كند!

 

شایان ذكر است بهزاد نبوی كه گفته می شود از بیماری قلبی رنج می برد، در ایام مرخصی نوروزی، دیدارهای مختلفی با چهره های سیاسی در نقاط مختلف كشور داشت كه از آن جمله می توان به دیدار با هاشمی رفسنجانی در كیش و دیدار با شیخ یوسف صانعی در مشهد اشاره كرد.