علي اصغر زارعي:سوال آقای علی مطهری از رئیس جمهور از باب اخذ جواب نیست واینها سوالاتی است که خود آقایان جوابش را می دانند و این سوالات برای الان نیست، سوالاتی است که بیش از یک سال است که آقایان به دنبال آن هستند که یک طوری دولت را بکشند به مجلس./حمید رسایی: آقای علی مطهری رسماً اعلام کند که دور بعد وارد مجلس نمی شود بهتر از استعفایش است. و استعفا یک تاکتیک است برای آقای مطهری/ مهدی کوچک زاده: استعفای آقای مطهری بازی سیاسی است بین ایشان و بردار همسرش.

داستان استعفای علی مطهری در مجلس با کش و قوس های فراوان و هیاهوی برخی از رسانه های داخلی و بسیاریاز رسانه های بیگانه همچنان ادامه دارد.

بالاخره روز گذشته هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقاضای استعفای علی مطهری را اعلام وصل نمود تا آن را بررسی نماید. در این بین بسیاری از همکاران وی بر این عقیده هستند استعفای مذکور کاری صرفاً نمایشی برای فشار بیش لز پیش به دولت می باشد.

حال به منظور بررسی نظرات همکاران جناب آقای مطهری، پایگاه 598 در گفتگو های کوتاهی با سه تن از نمایندگان مجلس و از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفتگو نموده است که به شرح ذیل می باشد:

دكتر علي اصغر زارعي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي: سوال آقای علی مطهری از رئیس جمهور از باب اخذ جواب نیست واینها سوالاتی است که خود آقایان جوابش را می دانند و این سوالات برای الان نیست، سوالاتی است که بیش از یک سال است که آقایان به دنبال آن هستند که یک طوری دولت را بکشند به مجلس.

به نظر من آقای احمدی نژاد برای این سوال ها جواب دارند و به این صورت نیست که رئیس جمهور برای این سوالات جواب نداشته باشد و در اصل این سوال را تبدیل به یک چماقی کرده اند برای فشار به دولت و هر از چند گاهی می آیند آن را مطرح می کنند و ما معتقدیم که این سوالات باید در مجلس تایین تکلیف بشود تا تمام شود و آقای مطهری نوعی استفاده ابزاری از طرح سوال می کند.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: آقای علی مطهری رسماً اعلام کند که دور بعد وارد مجلس نمی شود بهتر از استعفایش است. و استعفا یک تاکتیک است برای آقای مطهری، و اگر استعفایش رای بیاورد و می گوید حرف های من درست بود که مجلس پذیرفت و اگر استعفایش رای نیاورد از تریبون مجلس استفاده می کند برای طرح نظراتش .

ایشان با بنده در مجلس در مورد جبهه پایداری صحبت هایی کرد و بنده به ایشان گفتم که جبهه پایداری هر چه باشد بهتر از آن است بی بی سی از او حمایت کند و از علی مطهری بی بی سی حمایت می کند .

دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: استعفای آقای مطهری بازی سیاسی است بین ایشان و شوهر خواهرش، و حرف هایی را که این آقایان نمی توانستند بزنند آوردند و در این استعفا جای دادند و خود این |آقایان نمی گذارند استعفای ایشان پذیرفته شود چون اگر استعفایش رای بیاورد یک یار صمیمی یشان را از دست داده اند .