-باتوجه به پراکندگی که بین اصولگرایان وجود دارد شاید احمدی نژاد بتواند فضای جدیدی درست کند .

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرگزاری آریا درباره بازگشت احمدی نژاد به قدرت گفت:همین الان مردم با چراغ روشن به دنبال احمدی نژاد می گردند چرا که یارانه ها برای مردم یک لذت و شیرینی داشته است اما به نظر می رسد مردم در همین حد هم قانع بوده اند که یارانه را دریافت کنند البته اگر خوب عمل نشود به طور حتم خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد.
وی افزود:درحال حاضر زود است که بگوییم احمدی نژاد برای به قدرت رسیدن شانس دارد در واقع گذشت زمان این مساله را مشخص می کند.
این نماینده مجلس تاکید کرد:باتوجه به پراکندگی که بین اصولگرایان وجود دارد شاید احمدی نژاد بتواند فضای جدیدی درست کند .
وی درباره اشکالات پرداخت یارانه نیز تاکید کرد:مجلس سازوکار مناسب و خوبی برای پرداخت یارانه ارائه داده بود که بهتر بود آن سازوکار اجرامی شد چرا که باید در نظر داشت نمی توان مردم را به زور وادار به انصراف از دریافت یارانه کرد این اجازه نه تنها در هیچ جای قانون نیامده بلکه عرف هم نیست اما باید فرهنگ سازی کرد تا کسانی که نیازی به یارانه ندارند خودشان انصراف دهند.
شجاعی کیاسری ادامه داد:انصراف از یارانه دو مشکل دارد اول اینکه کسانی که یارانه دریافت می کنند به عنوان فقیر جامعه شناخته می شوند و دوم اینکه کسانی که یارانه نمی گیرند به نوعی از آنها حقی ضایع شده است.
وی تاکید کرد:اگر از همان ابتدا دولت اعلام می کرد ما یارانه را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می دهیم راحت تر بود تا اینکه از مردم اطلاعات بگیرد چراکه اینکار ممکن است از جهاتی برای مردم نگران کننده باشد.