در سال 90 سازمان تبلیغات اسلامی درخواستی را از ما برای انجام یک سلسله تولیدات مذهبی و اعتقادی داشت که قرار بود ما این پژوهش‌ها را انجام دهیم و اگر سازمان تبلیغات رضایت داشت هزینه آن را پرداخت کند که این کار اتفاق نیفتاد.

مدیر مسئول هفته نامه پنجره با بیان اینکه صورتحساب‌های مالی این هفته نامه کاملاً شفاف است گفت: انتشار برخی شایعات نشان از بداخلاقی‌هایی است که عده‌ای از بزرگترهای خود به ارث برده‌اند. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه جبهه حماسه سازان با غلامعلی حدادعادل در جمع خبرنگاران درباره اظهارات خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران درخصوص دریافت وام نشریه پنجره از سازمان تبلیغات اظهار داشت: سازمان تبلیغات مانند دیگر سازمانها با نشریه پنجره قرارداد داشته و نشریه پنجره به صورت هفتگی برای جاهایی که سازمان تبلیغات مشخص کرده است ارسال می‌شود.
وی افزود: این یک روال عادی است و هفتگی بعد از ارسال هر نشریه تسویه حساب با سازمان تبلیغات انجام می‌گردید؛ این روال از گذشته بوده و در حال حاضر نیز وجود دارد. زاکانی تصریح کرد: در سال 90 سازمان تبلیغات اسلامی درخواستی را از ما برای انجام یک سلسله تولیدات مذهبی و اعتقادی داشت که قرار بود ما این پژوهش‌ها را انجام دهیم و اگر سازمان تبلیغات رضایت داشت هزینه آن را پرداخت کند که این کار اتفاق نیفتاد. وی خاطرنشان کرد: بعد از این‌که تفاهمنامه بین نشریه پنجره و سازمان تبلیغات بسته شد به علت مشکلات مالی، سازمان درخواست لغو این تفاهمنامه را کرد و ما هم در این خصوص هیچ اقدامی را انجام ندادیم.

نماینده مردم تهران گفت: مطلبی که در اینترنت منتشر شد، یک تفاهمنامه‌ای است که عملی نشده و سازمان تبلیغات نیز از دست منتشر‌کنندگان این تفاهمنامه شکایت کرده است. وی با بیان این‌که این تفاهمنامه‌ها برای سازمان تبلیغات متداول و از این نمونه تفاهمنامه در این سازمان بسیار است گفت: صورتحساب‌های مالی پنجره کاملاً شفاف است. سخنان زاکانی در حالی است که وی پیش از این هرگونه دریافت وجه نقد از سازمان تبلیغات را تکذیب می‌کرد، اما پس از انتشار اسناد کمک میلیاردی این سازمان به نشریه، خود به توجیهاتی از این دست روی آورده است!