نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من در مقابل دشمنان این ملت و با وجود اینکه منتقد آقای روحانی و سیاست‌های خارجی ایشان هستم اما یک موی آقای روحانی را به انگلیس خبیث ترجیح می‌دهم و اجازه نمی‌دهم به رئیس‌جمهور ما کسی توهین کند.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی رئیس جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به واژه‌ای که در مقابل حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس به کار برده بود، گفت: من از ایشان عذرخواهی می‌کنم و این واژه‌ای که در مقابل ایشان به کار بردم واژه‌ای بود که بیشتر لایق خودم بود تا لایق برادر عزیزمان و من امیدوارم که این مسئله باعث کدورتی نشده باشد.
فارس نوشت ؛در ادامه رسایی در پاسخ به سخنان ابوترابی تصریح کرد: آقای ابوترابی من خودم را برادر شما می‌دانم. تذکر خود را ادامه می‌دهیم چرا که با وجود اینکه من منتقد دولت هستم و به آقای هاشمی نیز گفتم من در مقابل دشمنان این ملت و با وجود اینکه منتقد آقای روحانی و سیاست‌های خارجی ایشان هستم اما یک موی آقای روحانی را به انگلیس خبیث ترجیح می‌دهم و اجازه نمی‌دهم به رئیس‌جمهور ما کسی توهین کند.

وی افزود: از آقای روحانی تشکر می‌کنیم که نطق خود را با بسم‌الله‌الرحمن الرحیم آغاز کرد و همچنین تشکر می‌کنیم که علیرغم تمام فضاسازی‌ها به توصیه رهبری عمل کرد و حاضر به ملاقات و گفت‌وگو با آمریکای خبیث نشد.

نماینده مردم تهران گفت: اما از ایشان گلایه می‌کنیم چرا که پاسخ نخست‌وزیر بی‌ادب انگلیس و نقض کننده حقوق بشر را نداد چون وقتی پشت تریبون سازمان ملل رفت بدبختی‌های آنان را به یادشان نیاورد و از آقای ظریف تشکر می‌کنم که در برابر حرکت غلط و بی‌ادبانه نخست‌وزیر انگلیس ایشان اول مودبانه نشست اما بعد این کار را تکرار کرد اما ای کاش آقای روحانی را به دم لانه روباه نمی‌بردند. من از آقای کامرون تشکر می‌کنم که بار دیگر ثابت کردند سگ زرد برادر شغال است و ملت ایران در دشمنی با آنها حق دارد.

ابوترابی در واکنش به ادامه یافتن تذکر رسایی گفت: مشکلات ما همین مسئله است و اینها همان مسائلی است که مقداری باعث می‌شود ما رعایت ادب را نکنیم.