آقای وزیر! از بچه های انقلاب این انتظار می رود که اگر خواستند از طرف ملت ایران پیامی صادر کنند بزرگی و عظمت این ملت حسینی را در هیچ آن و لحظه ای از یاد نبرند و فرهنگی را که این ملت با آن انقلاب کرد و برای پاسداری و حراست از آن تا امروز صدها هزار شهید تقدیم پیشگاه حق نمود را فراموش نکند!

در خبرها آمده بود که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات ایران با 1+5 به صورت ویدیویی از طریق شبکه های اجتماعی خطاب به مردم جهان و دولتمردان غربی و به زبان های انگلیسی،عربی و فرانسوی پیامی از طرف ملت ایران! صادر کرد که در انتهای آن گفته شده است:
"ما همه باید سرنوشت مشترکمان چالش های مشترکمان و فرصت های مشترکمان را هوشیارانه درک کنیم. ما همچنین باید باور داشته باشیم که تحمیل پایدار نیست و باور داشته باشیم که با هزینه های دیگران نمی توان پیشرفت کرد و باور داشته باشیم که یا با همدیگر می بریم یا با همدیگر می بازیم،!!! تعادل رمز موفقیت است. گفتگوی صادقانه و اعتماد واقعی همه منوط به موضع برابر احترام مقابل و منافع مشترک است و بیش از هرچیز عزت برای همه ما این را به مردم خود و دنیا قول دادیم و همیشه به قول خود پایبندیم. مردم ایران مصمم به کاوش در این مسیر هستند. بیایید در پایان دادن به یک بحران غیرضروری و آغاز افق های جدید با هم همراه شویم.

من جواد ظریف هستم و این پیام مردم ایران است."

با قرائت این خبر فیس بوکی آقای ظریف و ملاحظه اینکه ایشان تصورات و ذهنیات خود را پیام ملت ایران به جهان نامیده اند! ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان به عنوان مسئول تیم مذاکرات با دشمنان ملت ایران ، با خود اندیشیدم آیا برای ملتی که به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل می کنید در هیچ حالتی شکست یا باخت قابل تصور است؟ آیا آموزه اسلامی و حسینی " ما لنا الا احدی الحسنیین " نباید الگوی وزیر خارجه کشوری باشد که ملتش شهادت در راه خدا را فخر خود می داند و به جای اینکه در پیامی که از طرف چنین ملتی صادر می کند بگوید "یا با همدیگر می بریم یا با همدیگر می بازیم،!!!" بگوید: " ما به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل می کنیم و در هر حال پیروزیم" ؟؟؟

آقای ظریف ! وزیر محترم امور خارجه من مهدی کوچک زاده و نماینده ملت ایران از قول امام خمینی رحمه الله علیه و به نقل از امام حسین علیه السلام به شما یادآوری می کنم که:

" ما تكليف الهى خود را ان شاء اللَّه ادا خواهيم كرد؛ و به إحدى الْحُسْنَيَيْن نايل خواهيم شد: يا قطع دست خائنين از حريم اسلام و قرآن كريم؛ و يا جوار رحمت حق جلّ و علا : إِنِّى لَا أَرَى المَوتَ إِلَّاسَعَادةً ولَا الحَيوةَ مَعَ الظَّالِمِينَ إِلَّا بَرَما "صحيفه امام ج‏1 183

آقای ظریف! وزیر محترم امور خارجه ما اگر به وظیفه انسانی و اسلامی مان عمل کنیم در هر حال پیروزیم و آنها که در مذاکرات بنا به گفته درست شما درصدد تحمیل و پیشرفت با هزینه دیگران هستند به خاطر همین خوی و تفکر استکباری شان از پیش و در هر حال شکست خورده اند که حق تعالی فرمود : "ان الباطل کان ذهوقا".

آقای وزیر! از بچه های انقلاب این انتظار می رود که اگر خواستند از طرف ملت ایران پیامی صادر کنند بزرگی و عظمت این ملت حسینی را در هیچ آن و لحظه ای از یاد نبرند و فرهنگی را که این ملت با آن انقلاب کرد و برای پاسداری و حراست از آن تا امروز صدها هزار شهید تقدیم پیشگاه حق نمود را فراموش نکند!

آقای ظریف! امام این ملت با تاسی به اباعبدالله علیه السلام مکرر در بیاناتش و پیامهایش به ملت می فرمود:

"مسلمين بايد خودشان را مكلف بدانند؛ گمان نكنند كه اگر پيروز نشدند، نيستيد پيروز. اگر معنويات ما محفوظ بشود، گرايشمان به قرآن محفوظ باشد، چه شهادت براى ما حاصل بشود، كه نيل بزرگى است؛ و چه پيروز بشويم. ما الحمدللَّه در همه جاها پيروز هستيم؛ و احدَى الحُسنَيَين براى ماست، ان شاء اللَّه .. صحيفه امام ج‏12 322

ملت و ارتش و پاسداران و بسيج و ساير قواى مسلح نظامى و انتظامى و مردم ايران، با احدى الحسنيين: پيروزى يا شهادت ووصول به لقاء اللَّه، قله سعادت را مى‏پيمايند. صحيفه امام ج‏15 239

آقای وزیر اگر این بار خواستید از طرف ملت ایران پیامی صادر بفرمایید ، حداقل لازمه آن که توجه به فرهنگ این ملت عاشورایی است را از نظر دور ندارید!

والسلام- مهدی کوچک زاده